آرشيو خبر صفحه سیاسی داخلی
۴۳
امتیاز مثبت 
۰
 
Share/Save/Bookmark
نماینده مردم تهران در مجلس گفت
داعش به نزدیکی مرزهای ایران رسید
سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۹
حمید رسایی با انتقاد از سیاستهای دول روحانی گفت: شما الان می گویید خزانه خالی است بعد می‌خواهید خرمشهر جدید آزاد کنید؟ هرگز آزاد نمی‌شود داعش به نزدیکی مرزهای ما آمده است.
داعش به نزدیکی مرزهای ایران رسید
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی:   حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه در صحن علنی در تذکر شفاهی خود با اشاره به سخنان دیروز سخنگوی قوه قضائیه مبنی بر عدم اعلام فهرست اموال توسط یکی از وزاری دولت قبل و سه نفر از وزاری دولت فعلی برخلاف اصل ۱۴۲ قانون اساسی گفت: آقای محسنی اژه‌ای خیلی ممنون وظیفه شما اطلاع رسانی درباره این موضوعات نیست وظیفه شما احضار این آقایان و پرسیدن چرایی عدم اعلام اموالشان است.

وی از اخباری درباره عضویت بعضی وزرای دولت در ۱۶ هیات مدیره سخن گفت و خاطرنشان کرد: من در کمیسیون صنایع سوال کردم خبر ثروت ۱۰۰۰ میلیاردی بعضی از وزرا می رسد چرا دستگاه قضایی اقدام نمی‌کند؟

رسایی با ابراز تاسف از قطع کردن یارانه نان از سوی دولت گفت: یارانه ۴ میلیون نفر بدون توجهی قبلی قطع شده است البته یارانه ثروتمندان باید قطع شود ولی چرا بدون اطلاع رسانی ؟

وی در ادامه تصریح کرد: بنزین بدون اطلاع رسانی قبلی و برخلاف اعلام اینکه افزایش نمی‌یابد گران شد در حالیکه می‌توانستند بنزین آزاد را گران کنند نه سهمیه مردم را ؛ سهمیه بنزین رانندگان تاکسی را قطع کردند این را هم اعلام نکردند .

نماینده مردم تهران با نقل خبری مبنی بر گران شدن ۱۵ درصدی بهای گاز خطاب به رئیس جمهور گفت: دست کم مردم را توجیه کنید که چرا این تصمیمات را می‌گیرید. مردم پیامک‌های طنز تلخ می‌زنند که گاز، نان، بنزین و ... گران شد آقای روحانی! اگر پول دستی بخواهید و نگویید مدیون هستید.

وی با طرح این سوال که چرا می‌گذارید مردم این مطالب را در پیامک ها مطرح کنند؟ اضافه کرد: با اینکه سیاست‌های شما منفعلانه بوده و کلی امتیاز به غرب داده و فقط عقب نشینی کرده‌اید اما نتوانسته‌اید مشکلات را حل کنید.

رسایی با اشاره به اظهارات دیروز ظریف که گفته بود در دولت قبل با دانشمندان هسته‌ای مصاحبه شده است گفت: رئیس سابق سازمان انرژی اتمی این موضوع را تکذیب کرده است و گفته است این دروغ است و با مدیرعامل دو شرکت براساس بیانیه سعدآباد که آقای روحانی امضا کرده است و تعهد داده بودند از‌آنها توضیح خواستند ؛

نماینده مردم تهران خطاب به وزیر امور خارجه گفت: آقای ظریف چرا این دروغ را می‌گویید؟ برای اینکه سست بکنید موضع رهبر انقلاب را که فرمودند تا من هستم اجازه نمی دهم از دانشمندان هسته‌ای بازجویی شود.

وی با استناد به سخنان امروز رئیس جمهور که گفته است اقلیت کوچکی برخلاف اکثریت ملت که خواهان صلح هستند مخالف تعامل هستند تصریح کرد: آقای روحانی ! اکثریت ملت ایران خواستار صلح هستند ولی خواستار ذلت نیستند چرا که ۷۰ درصد مردم می‌گویند آمریکا پایبند به این مذاکرات نیست و ۷۳ درصد مردم معتقدند غنی سازی باید ادامه یابد؛ ۷۰ درصد مردم می‌گویند واردات باید کاهش یابد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آقای روحانی در سالروز آزادسازی خرمشهر گفته است ان‌شاءالله سرداران سیاسی ما خرمشهرهای جدید را که نفت، بنزین است از چنگال سازمان ملل آزاد می‌کنیم؛ ‌آقای رئیس جمهور خرمشهر جدید با شعار برد برد آزاد نمی شود ما خرمشهر را با شعار هیهات من‌الذله آزاد کرده‌ایم.

رسایی تصریح کرد: وقتی ما خرمشهر را آزاد کردیم دزفول و آبادان را ندادیم بعد مارش پیروزی بزنیم و با صدام تلفنی سخن نگفتیم و نگفتیم خزانه ما خالی است بلکه آقای هاشمی در حالیکه سیلوهای کشور خالی بود در نماز جمعه می‌گفت سیلوهای کشور پر است اما شما الان می گویید خزانه خالی است بعد می‌خواهید خرمشهر جدید آزاد کنید؟ هرگز آزاد نمی‌شود داعش به نزدیکی مرزهای ما آمده است.
ش
کد: 278899
 
رضا
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۸:۴۱:۳۶
این گرانی بنفع مملکت است و امکان رانت از برخی گرفته میشود . (7078)
 
United Kingdom
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۰:۰۶:۵۸
آقا رضا فکر میکنم بر عکس میگی.!
این تحریم ها و گرانی ها برای عده ای خیلی هم خوب است و به صورت انحصاری قسمتی از واردات رو به دست گرفته ایند و دلواپس هستند (7085)
 
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۰۰:۰۴:۲۷
خدا پدر آقای رسائی را بیامرزد .بلاخره یکی درد دل مردم را گفت .بقیه نماینده ها که....... گنجشک لالا (7195)
 
علی
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۲۲:۴۳:۰۱
این آقا در دولت قبل که قیمتها 3 برابر شد هم حرف میزد آیا؟ (9003)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۳-۱۲ ۱۰:۳۵:۲۵
امکان رانت از یه عده گرفته شد به یه عده دیگه داده شد.....! (7227)
 
مردم
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۸:۵۸:۳۸
اونموقع که بیت المالرو (هاپولوهاپ)وبااین ماهنامه کذایت همه راتخریب میکردی بفکرچنین حمله ها واقداماتی بودی إ؟ (7080)
 
وحيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۹:۱۹:۴۶
اين نگراني آقاي رسايي براي مردم داره من و نابود ميكنه!
آقا ما را به لطف تو اميدي نيست خواهشا شر مرسان. چه افتخاري داره با ارائه سخنان ناصحيح، آدم سطح ادراك و برداشت غلط خود را از جامعه ابراز كنه؟ خب پدرجان چشمهايت را بشور ، جور ديگر بنگر. (7081)
 
Russian Federation
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۹:۴۰:۱۸
خوب است حاج رسایی انتقادی هم از برخی از نماینگان مجلس داشته باشند دست تعدادی از انها در اختلاسها رو شده است لطفا همه مشکلات کشور را بیان کنید چون فردای قیامت اکر اعتقادی به ان دارید باز جویی خواهید شد (7082)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۰۹:۴۶:۲۷
ملت ایران به رییس جمهور و اقای ظریف اعتماد کامل دارد هرچه باشد از دولت قبلی خیلی بهتر است (7083)
 
هموطن
۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۰:۴۶:۴۷
عزیزم لطفا همه را جمع نکن حالا اگه شما با فک وفامیل و اقوامتون روزگار بروفق مراد هستش دیگه خودتونو کل ملت ایران ندونین یکم واقع بین باش دوست گرامی همون دولتی های فعلی دروغ بخوردمون میدن بسه شما دیگه پیاز داغش و زیاد نکن . (7130)
 
هموطن
۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۰:۴۶:۴۷
عزیزم لطفا همه را جمع نکن حالا اگه شما با فک وفامیل و اقوامتون روزگار بروفق مراد هستش دیگه خودتونو کل ملت ایران ندونین یکم واقع بین باش دوست گرامی همون دولتی های فعلی دروغ بخوردمون میدن بسه شما دیگه پیاز داغش و زیاد نکن . (7131)
 
رزمند 8 سال دفاع مقدس
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۰:۰۵:۲۴
درود بر رسایی. اسم این دولت باید دولت دروغ و کلک باید گذاشت (7084)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۱:۵۰:۴۵
دولت دروغگویان (7089)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۱:۵۳:۴۵
درود بر رسایی (7090)
 
جوان ایرانی
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۰:۲۶:۱۴
نمیدونم این رسائی و امثال اون و احمدی نژاد محبو بشون چه کردند که هم اوضاع داخلی مملکت به هم ریخت و جوونا و مردم بیچاره شدن و هم تمام همسایه ها و دشمنا و دوستای ما با هم متحد و یکپارچه بر علیه ایران شده اند. امان از دست تعصب و بی خردی و بی کیاستی و بی سیاستی!!!!!!! (7086)
 
هموطن
۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۰:۵۰:۰۷
خدایا ابلهان را عقلی ده فراوان نه اینکه مشکل دیگران را حل کنند فقط فهم درک شرایط را داشته باشند و همه چیز را درهم و برهم نبینند . مثل اینکه حرافی های این دولت کارش و انجام داده چون دولت هم بی لیاقتی و بیکفایتی خودش را به دولت زحمتکش نهم و دهم ربط میده چه برسه به این آقازاده . (7132)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۱:۱۱:۵۸
انشاء اله سال بعد بارای ندادن مردم به امثال رسایی که کاری جز شعاردادن بلد نیستند جواب حرفهای اورا میدهند (7087)
 
علی
۱۳۹۴-۰۳-۰۸ ۲۳:۰۵:۵۵
خیلی خنده دار بود نظرتون!! میدونی چرا؟ چون دست نشانده به رای مردم احتیاجی نداره... خخخخخخخخ (7126)
 
سهیل
۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۱۰:۵۱:۰۴
خواب زن چپه باز هم خواب ببین (7133)
 
صادق
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۱:۳۶:۵۴
سلام اينقدر به مردم فشار نياريد ميترسيم اخرش به ضرر كشور تموم بشه خداي ناكرده. (7088)
 
علی
Romania
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۲:۳۳:۱۷
اقای رسایی چرا شما با دولت همکاری و همفکری نمی کنی ؟ بهترین کار هیج کاری انجام ندادن و مرتب دست در جیب مردم کردن هست . مثل دولت پول و امید... (7092)
 
صداقت
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۲:۴۵:۳۷
درود بر بسیجی ازاده رسایی نمایند انقابی . افشا کن افشا (7093)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۲:۴۸:۳۳
دولت ثروتمندان(بي تدبير ونااميد) آيا كسي به فكر فقرا هست آيا زباله دانهاي سر كوچه يا خيابان روتماشا كرديد روزي چند نفربه آنها سرك ميكشد اين است عدالت (7094)
 
فریبرز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۳:۲۲:۵۴
ای ای ای مسولین چاپلوس باور کنید روزی از عمل کردهای خود پشیمان شوید تکنولوژی عصر حاضر با عصر پهلوی تفاوت زیادی دارد به سوراخ موش هم بروید درتون اورند.هوا همیشه ابری نمی ماند جدی بگیرید بداد مات رسید.پدر ملت را در آوردید فقر فحشا اعتیاد عملکرهای شماست (7095)
 
فریبرز فرهادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۳:۴۰:۳۷
خبرگزاری محترم چرا خبرهای انتقادی را تائید نمی کنید کجاست آزادی بیان در ایران که به احمد شهید می گوئید ایران را ویران خواهند کرد (7097)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۳:۵۱:۱۰
آقا فربیرز من مدافع دیدگاههای سایت هم اندیشی نیستم، اما انصافا اگه به نظرات بالا دقت کنی میبینی اکثرشون انتقادی هستن اتفاقا..وتایید شدن (7099)
 
حسین
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۶:۲۸:۰۱
این چه تیتریه انتخاب کردید ؟؟؟؟؟
اصن نقشه عراق و دیدید تو زندگیتون ؟؟؟؟
کیلومترها با مرز ایران فاصله دارند خیالتون راحت (7102)
 
فقیر
United States
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۷:۵۱:۰۶
من دارم از گرسنگی میمیرم .... (7103)
 
مرتضی
United States
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۸:۵۶:۳۹
احسنت. بر رسایی آگاه وهوشیار جوانان ایرانی شما چرا از حقیقت بدتون مياد این حرفا درد دل این ملت با دولت بود ما انرژی هسته ای رو از دست دادیم طبق اون برنامه. ثریا دارم ميگم که همه امتیازاتو از دست دادیم چرا دولت به فکر کشور نیست....... (7104)
 
مرتضی
United States
۱۳۹۴-۰۳-۰۶ ۱۸:۵۶:۴۰
احسنت. بر رسایی آگاه وهوشیار جوانان ایرانی شما چرا از حقیقت بدتون مياد این حرفا درد دل این ملت با دولت بود ما انرژی هسته ای رو از دست دادیم طبق اون برنامه. ثریا دارم ميگم که همه امتیازاتو از دست دادیم چرا دولت به فکر کشور نیست....... (7105)
 
محمود
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۰:۲۶:۲۵
یکی از سرکرده های داعش توی ایران همین رسایی هست ! (7107)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۴:۰۹:۴۹
حسن پول دستي نمي خواي (7112)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۴:۱۱:۳۴
قرارداد تركمنچاي همراه با گران شدن نان -بنزينوسايراقلام (7113)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۴:۱۳:۴۶
حسن كليدساز ممجواد بدبخت عراغچي كشور رابه كجا ميبرند (7114)
 
احمد
۱۳۹۴-۰۳-۰۸ ۱۵:۰۷:۱۵
هرکاری میکنید بکنید..میخواید بخورید؟با جاش بخوریدمیخواید دزدی کنید با جاش ببرید..میخواید همه جا پارتی بازی کنید اشناهای خودتون برن قدرت بگیرن بکنییید..میخواید گرون کنید بکنید و ببریدو بخورید..فقط اینو بدونید خون مردمو کردید تو شیشه...اونایی که میان حمایت میکنن مطمعن باش تو رفاه کاملن . حق بقیه بدبختارو ضایع میکنن مثل این چند سال...مردم دیگه خستن نمیکشن اقایان سیاستمدار...بترسید از اون روزی که نشه جلوی مردمو گرفت (7123)
 
مجید
۱۳۹۴-۰۳-۰۸ ۲۰:۵۷:۵۰
اینم برا منافع خودش حرص میخوره چقدر ملت ایران ساده اند (7124)
 
۱۳۹۴-۰۳-۰۸ ۲۱:۰۰:۱۴
آقای رسایی امار رواز کدوم مرکز بیرونکشیدی رفراندوم بذارید (7125)
 
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۰۸:۲۹:۳۷
خدا ما رو عاقبت به خیر بفرمایدبااین ملت متخصص در هر امور
ملتی که براحتی فراموشکاران --یاد قبلیو کردن (7200)
 
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۲۲:۵۶:۵۰
,خدا پدر و مادر اقاى رسايي بيامرزد بله هدف دولت عياشى و رفاه طلبى هست هدف دولت اون هدفى که بنيانگذار انقلاب طراحى کرد نيست دوستى و التماس به شيطان بزرگ . (7225)
 
علی
۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۰:۵۹:۱۲
ای کاش آقای رسایی برای رضا ی خدا حرف میزد نه عقدکشایی جناحی آقای رسایی شما خود را جان فدای رهبری قلمدا د میکنید مگر رهبر نفرمود هم زبانی و همدلی شما از روزی که دولت روحانی آمد همیشه مخالف بودی فرای قیامت باید جواب خون شهدا را بدهید که مردم را بدبین به دولت می کگنید و باعث اختلاف در جامعه می شوید (7251)
 
فرهاد
Latvia
۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۱:۱۶:۴۲
دولت آقای روحانی خوب ومنطقی عمل میکنه لطفا....... (7252)
 
۱۳۹۴-۰۳-۱۳ ۱۱:۲۴:۴۸
اقای رسای در اختلاس 3هزار ملیاردی ووو در دولت قبلی چراچزی نمیی گفتی (7253)
 
سهراب
Moldova, Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۴:۰۰:۱۹
باسلام
خواهشا فکری به حال افزایش روزافزون رشد جمعیت افغان ها در ایران داشته باشین. خصوصا ازدواج مردان افغان با زنان ایرانی که تبعات منفی برای امنیت ملی ما خواهد داشت. (7316)