آرشيو خبر صفحه سیاسی داخلی
۴۰
امتیاز مثبت 
۱
 
Share/Save/Bookmark
عکس/روحانی درکنار جن گیر ورمال معروف
شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۵
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: دیدار روحانی با جعفری تبار روحانی نمای دستگیرشده متهم به ارتباط با اجنه ورمالی(اردیبهشت۹۲).روحانی در جمع فرمانداران:خوشبختانه ما دنبال رمال و جن گیرنیستیم(۹خرداد۹۴)


ش
کد: 279581
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۰۷:۵۰:۲۳
پايگاه هم انديشي خودش رو به آب و آتش ميزنه كه چهره روحاني رو خراب كنه حتي به قيمت اينكه خبرگزاري خودش را احمق و نادان جلوه بده (7144)
 
مردم
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۰۸:۱۵:۳۲
لطفا رئیس جمهوریامشاوران ومعاونناش اگرممکنه توضبح دهند-هرچنکه میدانیم شیطنت ریانه ایست (7146)
 
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۱:۱۴:۲۲
توضیح نداره چی بگه فقط بلده عصبانی بشه
با کدخدا بگو بخند داره با مردم خودش عصبانیه (7162)
 
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۱۱:۳۲:۱۱
این سایتهای حزب اللهی چه فتوشاپیستهای حرفه ای وخوبی دارند،چه قدر خوب عکس روحانی رو در کنار جعفری تبار طراحی کردن.
البته خیلی کار کثیفیه هر چند هنرشون قابل تقدیره (7214)
 
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۲۰:۰۳:۴۲
هرآدم عاقلی متوجه میشه عکس واقعیه تعجبم بعضی ها نظراتی میدن که شایسته دوست کد خداست (7222)
 
۱۳۹۴-۰۵-۰۲ ۰۱:۱۷:۲۳
دیگه والا ما موندیم که چه جوری باید بعضیا رو قانع کنیم! الان هم که میگن عکس فتوشاپه! پناه برخدا! (7912)
 
میثم
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۰۹:۱۷:۱۷
خوشبختانه این یکی دیگه رسانه ای نیست کاملا درسته.طرف هم در زندان به جرم فالگیری . ارتباط با جنیان و......جالبه آقای روحانی گفته بود دروغ نگویید دروغتان آشکار میشود.بگردم کارای خدارو (7149)
 
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۰۹:۲۷:۳۰
شما با رئیس جمهوری که با رای مردم و تایید رهبری انتخاب شده چه می کنید این رفتار شما برای خوشایند عده ای خاص است که مردم می دانند چه خبر است جواب شم اسفند ماه (7150)
 
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۰۹:۴۱:۰۱
اون آقا با رای و اعتماد مردم و رهبری چه میکند!!!!؟؟؟؟ (7153)
 
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۱:۱۲:۳۸
بنی صدرهم باتنفیذرهبر زمانش رئیس جمهور شد ،اما چه خیانتها کرد
نباید خلع میشد؟ (7161)
 
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۸:۱۵:۲۹
اینجا را باید تشخیص مصلحت جواب دهند که چراافرادی مثل بنی صدر باید تایید صلاحیت شده وملت نیز به تبع آن به اینگونه ا فراد رای دهد (7178)
 
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۸:۱۵:۳۳
اینجا را باید تشخیص مصلحت جواب دهند که چراافرادی مثل بنی صدر باید تایید صلاحیت شده وملت نیز به تبع آن به اینگونه ا فراد رای دهد (7185)
 
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۵:۳۳:۱۲
ایول داش شکیب (7170)
 
۱۳۹۴-۰۵-۰۲ ۰۱:۱۸:۴۸
اتفاقا ببینیم و تعریف کنیم که با منتخبان مردم تو اسفند ماه چه می کنید! با منتخبین فعلی مردم که رفتار درستی ندارید! (7914)
 
روشنگری
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۰۹:۲۹:۱۸
واقعا براشون متاسفام مردم رو........گیر اوردن حتما خبر نداشته که یه روزی با این آقا دوست بوده.بنازم به رهبری که فقط تواین دوره زمان میشه به حرفاش اعتماد کرد .امام صادق'خداوند بر دروغ گویان فراموشی را مسلط کرده است. (7151)
 
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۰۹:۴۳:۰۳
خدایا این دو سال باقی مونده رو به ماببخش.این دیگه که بود ای خدا (7154)
 
sky
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۱:۱۶:۱۹
محض اطلاع: این دوست جن گیر آقای رئیس جمهور به سه بار اعدام محکوم شده . احتمالا می خواستن با کمک اجنه وضع کشور امام زمان رو درست کنن . (7163)
 
فروغ
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۲:۴۱:۳۲
خيلى مفسريد و كاوشگر همه چيز رو چاپ و نشر كنيد.رئيس جمهور ٢١ ميليون پشتيبان داره با اين دسيسه ها از ارزش و اعتبارش كاسته نميشه. (7164)
 
هموطن
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۸:۰۶:۲۰
دوست عزیز چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است با دو تا چشم زیبای خودت عکس با لبخند ملیحانه جناب آقای روحانی را مبینی و انکار میکنی . خدائیش در این مدت یک دونه حرف راست از آقای روحانی و وزرای بدتر از خودش شنیدی آقای نوبخت که دیگه نوبره و حالا در بین مردم معروف شده به روبه دغل کار پرفریب تا الان خداییش هر وقت این آقا اومده تو تلویزیون روی یک چیزی تاکید کرده دروغش کمتر از 48ساعت برملا شده حالا شما بیا کورکورانه ادعا کن رئیس جمهور 21 میلیون طرفدار داره من یکی که از خدا بابت رای دادن به ایشون طلب استغفار و بخشایش کردم خدا کنه به سرنوشت بنی صدر دچار نشه که با شعار رای ما را پس بده با قیافه زنانه از کشور فراری شد . (7173)
 
یکی
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۹:۵۱:۰۶
مثل شیخ دررویانمان.2سال دیگه حساب کاردستتون میاد (7192)
 
یکی
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۹:۵۱:۰۷
مثل شیخ دررویانمان.2سال دیگه حساب کاردستتون میاد (7193)
 
۱۳۹۴-۰۵-۰۲ ۰۱:۲۰:۳۳
این عدد 21 میلیون از کجا اومد؟! (7916)
 
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۲:۴۷:۱۸
کبوترباکبوتر باز با باز (7165)
 
به SKY
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۴:۲۱:۵۷
نه مثل محمود با هاله نورش و پاکدستیش و .... می خواد مملکت رو درست کنه! (7167)
 
میثم
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۵:۰۰:۴۳
واقعا چرا دولت و طرفداراش تا یه نشتی میندازن اسم دولت های قبلو میارن .اخر ضعفه این کار .خودتون باشید (7168)
 
یکی
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۹:۵۲:۱۲
ان هذاواعوانه کلهم بی عرضه (7194)
 
هموطن
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۸:۱۱:۵۰
دوست گرانقدر همان آقای احمدی نژاد که شما به تمسخر گرفتیش لااقل غیرت یک ایرانی را تمام و کمال نشون داد و از انرژی هسته ای یک قدم عقب نکشید نه مثل این دولت که همه داشته ها را بر باد داده و هنوز هم نتوسته هیچ کاری بکنه و تحریم ها را هم با وجود خاک پا شدن در مقابل آمریکا و غربیها بیشتر کرده ، از گرانی نگو که خدا را شکر شیب ملایم این آقا و وزرای بی خاصیتش را هم دیدیم ایشون فقط یک جمله رو درست گفته بودند کلید مشکلات دست ایشون بوده که حالا معلوم شده کلید وطن فروشی و غیرت فروشی دستشونه . بازم شما بی لیاقتی این دولت رو به آقای احمدی احمدی نژاد نسبت بده . (7174)
 
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۵:۳۶:۰۸
فقط ، من و تو سر کاریم . والسلام (7171)
 
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۸:۲۹:۱۴
استغفر الله
آقای جعفری تبار تا قبل از این اتهامات فردی از خانواده علم و استاذ قرائت به هفت سبک و بسیار ظاهر الصلاح بودند و کسی فکر نمی کرد که همچین مسائلی در مورد او وجود داشته باشه
بنده خدا آقای رئیس جمهور از کجا می دانستند که ایشون چنین و جناند هنوز برای خیلی از شاگردان جعفری تبار باور این قضیه سخته
خدا ما رو عاقبت به خیر بفرماید (7189)
 
میثم
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۰۹:۰۳:۱۴
بحث اینکه وقتی مغرورانه میاد با هدف تضعیف دولت قبل یه حرفی میزنه اینم سزای کارشه.توکارتو بکن چیکارداری کمرتو سفت بستی دولت قبلو خراب کنی.نمیشه گفت این از ترسه که دوسال دیگه یکوقت احمدی رای نیاره؟.شما صحبت های دوست کدخدارو گوش کن از اولش نیش و کنایست.ته ضعفه این کار (7203)
 
میثم
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۰۹:۰۴:۴۹
بحث اینکه وقتی مغرورانه میاد با هدف تضعیف دولت قبل یه حرفی میزنه اینم سزای کارشه.توکارتو بکن چیکارداری کمرتو سفت بستی دولت قبلو خراب کنی.نمیشه گفت این از ترسه که دوسال دیگه یکوقت احمدی رای نیاره؟.شما صحبت های دوست کدخدارو گوش کن از اولش نیش و کنایست.ته ضعفه این کار (7206)
 
ناشناس1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۱۱:۴۳:۱۳
کاش بدون تخریب همدیگر و واقعا بنا به مصلحت مردم بدبخت کاری کند که نمی کند.... (7215)
 
۱۳۹۴-۰۵-۰۲ ۰۱:۲۳:۵۹
حداقل اگر نمی دونستند به بنده خدا احمدی نژاد چرا رئیس جمهور اتهام رمالی و فالگیری زد؟ البته به صورت غیر مستقیم! (7918)
 
ناشناس
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۸:۴۷:۴۱
کتاب راز قطعنامه را ببینید و خیانتهای روانی وهاشمی را به جنگ ملاحظه کنید (7190)
 
محسنی
۱۳۹۴-۰۳-۱۱ ۰۹:۱۵:۵۰
روحانی هرعیبی که داره به گردن احمدی می اندازداومی گفت با رمالی وجادوگری نمی شود کشور را اداره کرد بع معلوم شد خودش با رمال وجن گیر معروف زناکاری ولواطکاری ارتباط داره و مبالغ هنگفتی هم از ایشان گرفته است وحتما باسحر وجادوی ایشان به این مقام دسترسی پیداکرده (7207)
 
۱۳۹۴-۰۵-۱۴ ۱۰:۰۳:۴۹
سگ زرد برادر شغاله آنقدر اين و آن نكنيد اگر راست مي گوييد فكري براي مردم كنيد خدا كه مي داند كي دزد است و مردم هم مي دانند پس بي خودي حرف مفت نزنيد (8163)
 
۱۳۹۴-۰۵-۱۴ ۱۰:۰۷:۰۵
جوانان ما مردند براي اينكه آقايان و آقازاده ها حسابي بچاپن حال به فكر خيانت اين و آن نباشيد بچه كه گريه مي كند از گرسنگي است حال اون را سوار ماشين كنيد و حي دور بزنيد جاي شير را نمي گيرد (8164)
 
۱۳۹۴-۰۳-۱۶ ۱۹:۲۷:۰۳
امام ره و حضرت آقا با بنی صدر و منتظری و .... در ارتباط بودند و عکس با هم دارند
آیا بر آنها نیز گناهی هست؟قطعا نه (7280)
 
۱۳۹۴-۰۵-۰۲ ۰۱:۲۴:۵۶
اما حداقل بعدا اعلام برائت کردند! روحانی این کارو کرده؟! (7919)
 
Turkey
۱۳۹۴-۰۳-۱۹ ۱۷:۰۱:۰۱
فرق است میان نشستن در کنار جن گیر و فال گیر تا به حرف وی عمل کردن ... این را بفهم گرچه روحانی خودش هم رمال است (7301)