آرشيو خبر صفحه سیاسی داخلی
۳۹
امتیاز مثبت 
۰
 
Share/Save/Bookmark
حدادیان از محتوای جیب مردم به روحانی خبر داد
سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۵
سعید حدادیان در مراسم تشییع شهدا گفت: امروز خطاب به آنی که می‌گوید شما از جیب ملت خبر ندارید می‌گوییم که جیب ملت پر از عکس احمدی روشن است، پر از وصیت‌نامه شهداست پر از سربند یازهرا و یا حسین است. این مردم ایستاده‌اند، شما کم نیاورید.
حدادیان از محتوای جیب مردم به روحانی خبر داد
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: سعید حدادیان مداح اهل بیت در سخنان کوتاهی در خلال نوحه‌خوانی در مراسم تشییه شهدا در تهران گفت:‌ این پیام این شهدای غواص برای ماست. آنها امروز به سراغ ما آمده‌اند تا بگویند که ما دست بسته‌مان هم برای خدا کار می‌کند، ما بن‌بست نداریم.

وی افزود: ما هم امروز خطاب به آنی که می‌گوید شما از جیب ملت خبر ندارید می‌گوییم که جیب ملت پر از عکس احمدی روشن است، پر از وصیت‌نامه شهداست پر از سربند یازهرا و یا حسین است. این مردم ایستاده‌اند، شما کم نیاورید...

این سخنان با استقبال وسیع مردم روبرو شد.

ش
کد: 282547
 
ناشناس
۱۳۹۴-۰۳-۲۶ ۲۱:۲۵:۳۵
من هم به ایشان میگویم که با عکس و وصیت نامه شکم مردم سیر نمیشه و نیاز روزمره مردم برطرف نمیشه .واقعا ایشان نه تنها از جیب مردم خبر ندارن بلکه از دل مردم هم خبر ندارن. (7352)
 
بی کار
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۰۰:۲۷:۵۹
الکی میگه (7354)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۰۱:۱۰:۳۲
بهتره به کلینیک روانی مراجعه کنید (7355)
 
یا مهدی
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۰۱:۲۸:۲۶
شرمشان باد انهاییکه میخواند خون شهدای ایران بلاخص شهدای هسته ای را با دلار عوض کنند . و رابطه با استکبار وقاتل فرزندان ایران را با گفتن دروغ توجیه میکنند . دولت قبل 800تن شمش طلا خرید و ذخیره کرد تا ایران سربلند وبا عزت زندگی کنند ولی گفتند به فلاکت رسیدیم و تنها راه
موفقیت رابطه باغرب است . (7356)
 
سیامک
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۵:۲۱:۲۲
کدوم طلا؟همونی که بابک جونش خریده؟چرت نگو (7387)
 
حسین مرادی
۱۳۹۴-۰۳-۲۹ ۰۸:۰۴:۲۴
سیامک عزیز اگه اطلاعاتتون کمه یا مطالعه ندارین میتونید در گوگل بنویسید دخیره شمش طلای ایران تا برات مشخص بشه . هرچند اگر دستتو بگیرن ببرن نشونت بدن قبول نمیکنی . من با یا مهدی موافقم و یادمه همان موقع که روحانی گفت خزانه خالیست احمدی نزاد و رئیس بانک مرکزی وقت نامه به ریاست جمهور و صدا وسما نوشتن تا از دولتشون دفا ع کنن ولی اجازه به انها داده نشد (7418)
 
۱۳۹۴-۰۴-۰۲ ۰۱:۰۹:۲۶
اتفاقاً دولت قبل خیلی از اموال ایرانی ها را که از آنور آب آورده بودند دزدید منجمله 800 تن طلا را و خودشون را بصورت گروگان در زندان انداخت این دولت هم هنوز نتونسته در این خصوص کاری انجام بده (7468)
 
۱۳۹۴-۰۵-۰۲ ۰۲:۰۹:۳۰
مدرکت کو؟! فقط بلدید رو هوا حرف بزنید. (7926)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۰۷:۳۶:۴۴
چرت گفته (7358)
 
احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۰۸:۰۶:۰۴
خب معلوم شد كي سرك تو جيب مردم ميكشه! حالا هي بگين يه ليست از مفاسد اقتصادي داريم كه رو كنيم (7359)
 
ایرانی
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۰۸:۱۴:۱۹
میشه با این عکسها و سر بندها شکم فرزندم را پر کنم و نگذارم از گشنگی گریه کنه و یا بزرگترش از گشنگی دزدی و ... نکنه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! میییییشه (7362)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۰۸:۲۴:۲۹
جوابت با خدا که از حال ما خبر نداری .توهم که زمزمه یا حسین روی لبت هست.اگه اینندا از دلت هست،هیچی نگو!نه مردم،نه مسئولین ذره ای از حقوق به حقمان کوتاه نمی آیند. دلواپس نباش عزیزم. (7363)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۰۸:۵۹:۱۴
چه ربطی داره ، اون جای خودش اینم جای خودش./ یه منبر می رن ایکس میلیون می گیرن فکر بقیه نیستن (7364)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۰۹:۰۹:۳۹
اقای حدادیان اینا که گفتی در جیب مردم است در جیب خودت علاوه بر اینها که ابزار کاسبی برات شده برای هرثانیه خوندن هم که میلیونی پول میگیری (7365)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۰۹:۳۳:۰۹
سلام
آقا شما به مداحی ات برس !
مملکتی که مداح جماعت در آن تعیین تکلیف کند همین می شود که هست!!! (7366)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۱:۳۶:۵۰
خدا کند بعضی گوشها با دیدن دیروز باز شده باشد خدا کند (7371)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۱:۳۸:۴۳
کاملا درست گفته.ماباخدابسته ایم کدخدا-شیطان بزرگ آمریکا-چه کاره است. (7372)
 
ایرانی سربلند
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۲:۰۷:۱۳
لطفا خفه شو احمق بیسواد قرون وسطایی، جیب من و خانواده منو بد جوری شما شبه مذهبیون وقیح خالی کردید و صد البته جیب ملت چپاول و ملت رو به گدایی انداخته اید و دکان دستگاه خودتان را خوب میچرخانید. (7376)
 
مهندس خلفی
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۸:۰۶:۵۳
ایرانی سربلند متاسفم در کشوری نفس میکشم که چون تو بیشعوری نفس میکشه . تو اگه شعور داشتی هیچکس نمیتونست به جیبت نزدیک بشه . تو وامثال تو باید از اینکه به جایی نرسیدی و حسادت میکنید از حسادت بمیرید . تو هم عرضه داری برو تو جمع 4کلام حرفبزن .شماها فقط پشت سیستم مردید (7403)
 
ایرانی سربلند
۱۳۹۴-۰۴-۰۳ ۰۹:۵۸:۴۱
دریغا بر آن ملت که هنرش وصله و پینه کردن است و دولتمردانش روباه صفت و خیانت گرند و قوانین آن جامعه را مداحان و چاپلوسان تنظیم میکنند و جاهلانی که خواسته یا نا خواسته آب در آسیاب اینان میریزند! (7496)
 
ali
United States
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۲:۴۸:۱۲
جناب حدادیان من هم خطاب به شما می گویم شما و هم صنفی هایتان به کار مداحی خویش به پردازید و از دخالت در تصمیمات حاکمیتی که در حدو اندازه شما نیست بپرهیزید. (7377)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۳:۰۳:۱۹
بيچاره آقاى رئيس جمهور كه همه مدعى شون شدن و پيام ميدن. (7378)
 
معلم
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۸:۰۲:۳۲
میدونی چرا ؟

برای اینکه شعار داد و عمل نکرد . 100روزه میخاست اقتصاد رو درست کنه و در 6ماه اول مشکل بیکاری را رفع کنه و ............................
یادتونه خود روحانی در تلویزون گفت سال 94 بنزین گران نخواهد شد
میدونید در این 2سال بنزین 150 درصد گرون شد که از تاریخ کشف نفت تا کنون بیسابقه هست
میدونید نان سنگک 250تومنی شده 2هزار تومن
میدونی ارزش کار من معلم در روز به اندازه 3کیلو گیلاس است (7402)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۴-۰۲ ۱۱:۲۲:۲۶
همه این بدبختی هااز بی برنامگی دولت قبله آقای روحانی که نمی دوست این همه دولت به پیمانکاران بدهکاره بقایی اختلاس کرده رحیمی بالاکشیده و بابک زنجانی چقدرپول نقتو بالاکشیده وخیلی چیزهای دیگه وقتی مسئولیت بدستش افتادتازه خیلی ازاینها روشد وبرای دولت مشکل ایجادکرد
دراردیبهشت ماه 94اعلام شد دولت 7میلیون بشکه نفت فروخته که رکورد تاریخ فروش نفت درایران در36سال رازد
این ازتدبیر وقدرت دولت است. (7474)
 
۱۳۹۴-۰۵-۰۲ ۰۲:۱۳:۴۴
یا قمر بنی هاشم! هفت میلیون بشکه نفت! حتما روحانی گفته نوبخت تایید کرده و جهانگیری هم به چشمش دیده! دو روز بعد هم این دروغ برملا میشه! هفت میلیون! آخه مگه ایران می تونه تو یه ماه از چاهاش هفت میلیون استخراج کنه که هفت میلیون هم بفروشه! اینم از اون حرفاستا! (7928)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۳:۵۱:۵۸
حالا چقدر تو جیبت گذاشتن این حرفهارو بگی ؟ (7379)
 
کارساز
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۰۷:۵۵:۵۱
همونقد که تو جیب شما گذاشتن تا این پیام رو بدی خخخخخخخخخخخخخخخ (7401)
 
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۴:۳۴:۴۵
داداش خودت شکمت سیر . شما همون مداحی بکن به مملکت کاری نداشته باش (7381)
 
حیدرکرار
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۵:۱۷:۱۲
شما که میگید مذاکرات خوبه کجاش خوبه وقتی یک ملت بایدزیرسایه تهدید مذاکره کنه اگه خوب بود چرابنزین گران شد؟چرا نان گران شد؟.کشورمادرناامن ترین منطقه باامن ترین کشور درمنطقه هست این امنیت ازایثاروخون شهیدان هست بفهمید (7385)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۴-۰۲ ۱۱:۱۵:۲۷
داداش شما مثل اینکه سنت نمی رسه اون وقتی که جنگ تموم شد واین همه شهید داده بودیم هنوز بخش زیادی ازمرزهامون دست صدام بوداین چه حرفیه که ازمجاهدت شهدابوداگه مذاکره کننده های آن دوره مذاکره نمی کردند صدام بعنوان آغاز کننده جنگ شناخته نمی شد صدام به مرزهای بین المللی عقب نشینی نمی کرد.دوست عزیز همه چیز رو باشهدا تفسیر نکنیم به فکرزنده هاهم باشیم. (7472)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۴-۰۲ ۱۱:۱۸:۰۱
آقای حدادیان شمامرده پرستید این همه مردم مشکلات دارن
ازبدبختیای دولتی که حضرتعالی براش مداحی میکردین حالاچه شدپدرمردم ودرآورد ورفت هرروز هم می شنویم فلانی اختلاس کرده و...لطفا تومداحی توبکن حرف زیادی هم نزن . (7473)
 
۱۳۹۴-۰۵-۰۲ ۰۲:۱۵:۰۸
به پای اختلاس های این دولت نمی رسه! (7930)
 
danyal
United States
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۵:۲۹:۳۵
ازدل سیرحرف زدن که معنانداره.برادرمن هم توهمین عملیات بود.افتخارجانبازی درعمللیات کربلای 4رادارد.اما صدای خس خس سینه اش راماوخدامی شنویم.هیچکس سراغش نیامد.توچه میدانی که فقطازپشت میکروفن نعره میزنی (7388)
 
مهدی
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۵:۵۶:۴۱
آقای حدادیان لطفا برای تحمیل افکار پوچ و بی معنی تان از نام مقدس شهدا سو ء استفاده نکنید . امثال شماها فقط به فکر تمایلات خودتان هستید و این مردم شریف برایتان وسیله اند . (7391)
 
یاحسین
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۲۲:۵۸:۲۴
احسن برشما مداح اهل بیت عصمت وطهارت وزبان گویای یاران خمینی کبیر . هیهات من الذله حسین را با صدای بلند بگو که ای ازاد مرد شجاع .بگو حتی اگر چون حسین 72یار داشته باشی تاریخ نشان داده که 72 باغیرت بهتر از 72میلیون مرعوب است . ما خون شهدایمان را با دلار عوض نمیکنیم (7396)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۴-۰۲ ۱۲:۴۴:۴۲
چه دل پري داري معلم پس كارگرا چي بگن (7477)
 
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۴-۰۲ ۱۳:۲۹:۱۱
عزیزان صبور باشی ماه مصلمان پیرو علی پیرو حسین هستیم ان کسی که از کهنه پیراهنش نگزشتن تنش پایمال سم اسب کرددند ایا خاموش شد اماه صاحب داریم صبور باشید (7479)
 
reza
۱۳۹۴-۰۴-۰۴ ۲۳:۵۹:۴۱
و البته جیب شما هم پر از پوله ! (7528)
 
حسن
United States
۱۳۹۴-۰۴-۰۹ ۰۰:۳۷:۳۴
اقای حدادیان فکر میکنه رییس شورای نگهبانه!؟ بابا یکی به این جناب بگه: : شما لطفا از شهدا وجانبازان واهل بیت مایه نذار که مثلا میخواهی با دولت ،مسولین انتقاد کنی؟ یسری به چند نفر دور وبرتان بنداز ، که هنوز نوحه را شروع نکردی صدای هق هق گریهاشون مجلس گرم کنتن . (7572)