آرشيو خبر صفحه سیاسی داخلی
۲۶
امتیاز مثبت 
۲
 
Share/Save/Bookmark
ترک مراسم ضيافت افطاری روحانی توسط سردار نقدي
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۷
در حالي که ضيافت افطاري روحاني با فرماندهان نظامي شنبه هفته گذشته برگزار شده بود، سردار نقدي در اعتراض به بروز اشرافي گري در سفره ضيافت افطار مراسم را ترک کرد.
ترک مراسم ضيافت افطاری روحانی توسط سردار نقدي
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: در حالي که ضيافت افطاري روحاني با فرماندهان نظامي شنبه هفته گذشته برگزار شده بود، سردار نقدي در اعتراض به بروز اشرافي گري در سفره ضيافت افطار مراسم را ترک کرده و با ارسال يک نامه انتقاد آميز به رئيس جمهور نسبت به تجمل گرايي دولت يازدهم در اين مراسم اعتراض کرده است. رئيس سازمان بسيج مستضفين در اين باره معتقد است اقدام روحاني در پهن کردن سفره هاي اشرافي آن هم با پول بيت المال علاوه بر مغايرت با اقتصاد مقاومتي با دستورات اسلامي نيز منافات داشته است و ترک اين جلسه در راستاي انجام فريضه الهي نهي از منکر بوده است.

د
منبع : رجانیوز
کد: 286579
 
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۴-۱۲ ۲۱:۵۹:۲۳
سردار سیاستمداران همشان یکی است روحانی احمدی نژاد ولی تو از مایی فقط کمی چاقی (7626)
 
۱۳۹۴-۰۴-۲۲ ۲۰:۲۷:۰۲
یکی نیست از این آقا بپرسه بانک سینا مال کیه؟ اگه مال مستضعفانه که خودمان را فریفته ایم اگه مال بنیاد هستش مستضعف رو چه به بانکداری و اقتصاد کلان و فعالیت اقتصادی و .... کدوم پابرهنه از این بان منفعت دیده خلاصه که در زمان احمدی نژاد فریضه الهی تعطیل بود (7747)
 
۱۳۹۴-۰۴-۱۲ ۲۲:۰۷:۵۲
ان موقع ها سفره های افطار سفره امام زمان بود ولی در این دولت نه (7627)
 
۱۳۹۴-۰۴-۱۲ ۲۲:۰۹:۴۵
همین غذا را در ساختمان ولنجک هم می دهند (7628)
 
سعید
۱۳۹۴-۰۴-۱۲ ۲۲:۱۲:۳۸
باور کنید اگه ایشان دلشان بحال پول بیت المال سوخته باشد (7629)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۰۷:۵۳:۵۱
افتخاري براي روحاني است كه نقدي در مراسمش حضور نداشته باشه......با ظاهري موجه خوردن و بردن (7636)
 
ایرانی
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۰۹:۰۲:۰۱
تو رو خدا ببین کی به کی ایراد میگیره - این یاروو خودش نفوذی از عراقه و با پول بیت المال چه خطاها کرده ای چه خطاها کرده ایییییییییییییییییی (7639)
 
۱۳۹۴-۰۴-۲۰ ۰۰:۵۵:۵۲
احسنت (7720)
 
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۰۹:۲۲:۳۳
اشرافی گری !!! حرفهای دل خوش کن 8 سال دزدی و غارت و چپاول و ویرانگری امثال سردار نقدی کجا بودند که الان دلسوز بیت المال شدند اون هم برای یه افطاری ؟ (7640)
 
هانی
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۰۹:۴۰:۲۶
با اینکه مخالف افکار ایشان در زمینه های مختلف هستم اما در این زمینه و ترک سفره افطار پر زرق و برق توسط ایشان کاملا موافقم و بهشون احسنت میگم...دمش گرم
متاسفانه فقط تو طمیسنه اسراف گرایی فقط داریم شعار میشنوویم حتی از جانب مسئولین رده بالا (7642)
 
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۰۹:۵۱:۴۰
اون موقع هم می گفتی بد نبود حاجی!!هشت سال قبلی می گم ! (7643)
 
مولا
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۱۰:۰۱:۳۸
سلام.اقای نقدی یه چیزی بگو که حداقل معنیش رو بفهمی
این بازیها چیه اخه دارید درمیارید شعور مردم رو چقدر دستکم گرقتید اخه؟؟؟!!!!!!! (7648)
 
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۱۲:۳۷:۳۳
ریاکاریه (7651)
 
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۱۳:۰۹:۳۰
بيچاره بيت المال كه در دولت يازدهم حامى پيدا كرده. (7652)
 
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۱۳:۲۴:۱۴
احسنت (7653)
 
sama
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۱۴:۰۸:۴۳
آفرین بر این شجاعت (7654)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۴-۱۳ ۱۵:۰۹:۴۴
حمایت از احمدی نژاد که سر سفره ایران میلیاردها تومن را به باد داد که حساب نیست (7655)
 
United States
۱۳۹۴-۰۴-۱۴ ۱۵:۲۴:۲۸
احسنت بر این مرد بعد دولت میگه صرفه جویی کنید اونوقت خودش برا یه افطاری میلیونی و میلیاردی خرج میکنه (7672)
 
۱۳۹۴-۰۴-۱۶ ۰۷:۱۵:۰۸
احسنت بر مرد خدا بزار همه بگن ریا بوده خدا از دل و نیت همه خبر داره (7687)
 
صحرارودی
۱۳۹۴-۰۴-۱۷ ۱۲:۰۴:۴۷
اگرهمه مسولین سفره های اشرافی گری را (حتی برای ریا) ترک می کردند این اشرافی گری جز فرهنگ رده های پایین تر قرار نمی گرفت
البته اگر مشخص کرده بودنددر سفره چه غذاهایی بود بهتر می شد صحبت کنیم (7697)
 
هداوند.ه
۱۳۹۴-۰۴-۱۷ ۱۲:۳۸:۱۲
ماکه ازانگیزه ی قلبی آقای نقدی دراین اقدام خبرنداریم لذاانصاف نیست وقتی خودش علت ترک میهمانی رااسراف وتبذیردراین ضیافت،آنهم ازاموال بیت المال میدانددچارقضاوتهای بدبینانه ای شویم که بعضاممکن است متاثرازفضای روانی ایجادشده توسط سیاست بازان ودستان پنهانی باشدکه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی ،امام راحل وخلف صالحش رابرنمی تابند.مگرنه اینکه امام علی(ع)که این روزهاایام شهادت آن بزرگواراست ،و به سبب شدت عدالت ،درمحراب نماز دعوت حق رالبیک گفته، (ودرعشق وارادت مردم شریف مابه آن بزرگوارشکی نیست) درنامه عتاب آمیزخودبه فرمانداربصره می فرماید:گمان نمی کردم مهمانی مردمی رابپذیری،که نیازمندانشان باستم محروم شده وثروتمندانشان برسرسفره دعوت شده اند،اندیشه کن درکجایی وبرسرکدام سفره می خوری؟پس آن غذایی که حرام وحلال بودنش رانمی دانی دوربیفکن... بنابراین به نظرمیرسدکه حجت برجناب آقای نقدی که مسئولیت فرماندهی خانواده ی بزرگ بسیج مستضعفین رابردوش داشته وداعیه ی وظیفه سنگین ترویج الگوی صحیح زندگی اسلامی را برعهده دارد،درترک این سفره تمام شده باشد. (7698)
 
دولکی
United States
۱۳۹۴-۰۴-۱۸ ۱۹:۵۴:۵۵
آقای نقدی باهمین ریا کاری تا حالا به اینجا رسیده .وزنش گویای این مسئله هست.فیل دیدند ککش نگزید مورچه را علم میکنه شاید قیمتش بالا بره (7709)
 
۱۳۹۴-۰۴-۲۰ ۰۵:۳۶:۵۲
حاجی اقایی (7723)
 
۱۳۹۴-۰۴-۲۰ ۱۹:۴۰:۲۰
سفرهای دوران احمدی نژاد که بسیاررنگی تربوده .اقای نقدی شما بفکربیت المال هستی؟؟؟!! اگرواقع بفکربیت المال هستی چرا کمی از دزدیهای وحیف میل کردهای در دورهای قبل نمیگی .من چیزی جز ریاکاری دراین کارنمیبینم . (7726)
 
ايرانی
۱۳۹۴-۰۴-۲۲ ۲۰:۰۲:۲۲
سردار،شما ازکسی که توی بهترين خونه توبهترين محله تهران زندگی کرده چه توقعی داری!!! (7746)
 
۱۳۹۴-۰۴-۲۷ ۰۳:۵۳:۰۳
ایکاش خدای عزیز و صبور ی کم پرده از نهان این دایه مهربانتر از مادر بر میداشت تا اون وقت درس عبرتی باشه برای تمام بشریت که آقای سردار !چرا در اینماه رحمت توبه نمیکنی و اعتراف به اون درونت که فک میکنی در لوای تقدس بخشیدن به کارهات از نظر مردم عامی بی حیله و نیرنگ پوشیده شده فقط داری خودت را بازی میدی خدای حکیم با حکمتش آنچنان تو را به تقدس بخشیدن به خود غافل کرده نمیدانی چه میگی و چ میکنی همه اش معجزه خون شهدایی که خالصانه از مال و جان و مقام و چیزهای دیگه که شما را دل مشغول خودش کرده پشت پا زده و امروز دارن انفاس پاک و خدایی شان معجزه گونه چهره های نفاق را مث خورشید در روز روشن برای مردم نجیب و ذاتا و بالفطره پاک و موحد ایران و ایرانی نمایان میکند. اگه رمضان امسال تو فیق توبه نیافتی از خدا بخاه فرصت انابت بهتون بدهد. این حناهای شما و امثالهم رنگی ندارن (7794)