آرشيو خبر صفحه سیاسی داخلی
۶۷
امتیاز مثبت 
۳
 
Share/Save/Bookmark
سخنان گستاخانه همسر هاشمی رفسنجانی علیه نظام
سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۹
عفت مرعشی سخنان گستاخانه ای را علیه نظام مطرح کرد.
سخنان گستاخانه همسر هاشمی رفسنجانی علیه نظام
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: عفت مرعشی(همسرهاشمی) در واکنش به زندانی شدن مهدی هاشمی طی صحبتهایی اعلام کرد:انقلاب علیه شاه از"اوین" شروع شدوزندان‌هاوفشارهاعامل مهمی درشکل گیری انقلاب داشت و حالا نیز به همین شکل است.
ش
کد: 294121
 
محمود
Romania
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۰۰:۰۷:۴۴
میگن اگه به مرده رو بدی جاشو خراب میکنه
اگه نظام در سال ۸۸برخورد جدی با این خانواده جدا بافته کرده بود الان اینجور جاشو خراب نمیکرد
اینا که دیگه هدایت نمیشن خدا شر شونو از سر مردم کم کن (8275)
 
من نه منم نه من منم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۶-۰۲ ۱۳:۱۰:۱۹
نه نه برو بررسی کن ببین چه لقمه ای به این و ..... دادی که این طوری برای کشور انجام وظیفه می کنند. یادتان باشد. شما ها همیشه نفر حداقل یک و نیم (1/5 ) این کشور بودید درسته؟! پس این حرفها چیه که دارید می گید انگار علیه خودتون حرف می زنید وقتی این حرف ها را می زنید من موندم چی بگم من طرف دار هیچ کس هم نیستم فقط ایرانی ام و نمی دونم مسلمان هم هستم یا نه آخه ایرانی بودن ظاهرا چون تو این کشور بدنیا اومدم می تونم بگم ولی مسلمانی و اینا شاید به ظاهر که شهادتین را گفته ام و .... باشم ولی نه نیستم چون خیلی کارا باید بکنم تا مسلمان بشم مومن بودن که پیش کش ام . ولی شماها ....... هیچی سکوت کنم و کنیم بهتره . خدا حاکم باشه و قضاوت کنه . چون من و امیدوارم مردم هم شما و امثال شما را به خدا واگذارند. ما را هم از نتیجه مطلع نمایند با رونوشتی(جهت اطلاع و عبرت ) . (8566)
 
Reza
United States
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۰۰:۴۳:۱۳
In ye fosile . Foosil ahmagh (8276)
 
علی
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۰۱:۱۱:۲۶
آفرین (8277)
 
United Arab Emirates
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۰۱:۱۳:۵۷
اقاي نويسنده لطفامواظب باش در مورد كي حرف ميزني شما كوچكتر از اني كه در مورد همسر ايت اله هاشمي رفسنجاني بزرك اظهار نظر كني (8278)
 
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۲:۳۸:۱۴
این اقای هاشمی دیگه ایت الله نیست (8299)
 
سبحان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۴:۲۶:۳۰
بزرگ !!! اونقدری که فکرش رو میکنی بزرگ نیستن... یعنی بنظرم بچه هایش خرابش کردند (8309)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۵:۱۸:۱۸
اون عده ای که طرفدار خاتمی و احمدی نژاد و یا حتی روحانی هستند،هرکدام را یه جوری میشه درک کرد،اما حمایت از خانواده ای که سرتاسر فساد اقتصادی است چگونه توجیه پذیر است؟؟
طرفداران هاشمی شبیه ترین افراد به طرفداران صدای"رضا یزدانی" هستند (8314)
 
۱۳۹۴-۰۵-۲۴ ۰۰:۴۱:۵۶
ایشان که هستند مفسدفی الارض (8414)
 
Germany
۱۳۹۴-۰۵-۳۱ ۱۵:۳۳:۱۷
منظورتون حجه الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانیه دیگه؟
اگه منظورتون رئیس مجمع تشخیصه، که ایشون آیت الله نیستن عزیزم (8536)
 
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۰۷:۳۶:۵۵
انقلاب برای آزادی زندانیان اقتصادی و دزدان بیت المال در زمان شاه نبود. احتمالا آلزایمر گرفته. (8280)
 
سجاد
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۰۷:۴۰:۱۵
با سلام
خدایا شر دشمنان اسلام و انقلاب رو به خودشان برگردان
آمین یا رب العالمین (8281)
 
سعید
Romania
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۰۹:۳۴:۴۳
واقعا روزنامه هم اندیشی به خاطر چاپ این حرف در سطح پایینی قراردارد به این دلیل که وقتی مادری به خطر خوشحالی فرزندش جانش را حاضر است بدهد خب طبیعی است که این مادر بخاطر زندانی شدن بچه اش هر چند که تصور بر این باشدحق با او نیست این حرف را زده و کلمه گستاخ را بکار ببرید.شاید معنی کلمه گستاخ را نمیدانید. شاید احترام مادران را نمی دانید.شاید هم معنی کلمه را میدانید چون اگر کلمه گستاخ را در همین متن برای تهیه کننده خبر بکار ببریم حاضر به چاپش نیستید. (8286)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۰:۴۷:۵۹
وقتی قانون مملکت لنگ میزنه خانم مرعشی که سهله هرکسی یه لگد میپرونه . (8291)
 
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۳:۴۹:۰۷
kheyli bi tarbyati. (8308)
 
Germany
۱۳۹۴-۰۵-۳۱ ۱۵:۳۴:۰۸
دمش گرم... جوابش همینه (8537)
 
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۱:۱۸:۴۹
به نظر من كلمه گستاخ برازنده خود نويسنده است نه يك مادر (8292)
 
امیر
۱۳۹۴-۰۵-۲۲ ۱۱:۱۶:۵۰
جناب حسن خان ما انقلاب نکردیم وشهید ندادیم که یک خانواده مرفح بیدرد هر چی به دهنشون میاد بگن.هرچند او یک مادر باشه حق نداره انقلاب رو تحدید کنه. خب پسرش اموال بیت المال رو اختلاس کرده جورشم باید بکشه. اینهمه فشار اقتصادیم که الان رو من وشماست نتیجه ی کارای امثال این اقازاده هاست !!! (8348)
 
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۱:۵۴:۴۵
من موندم چرا احمدی نژاد رو دادگاهی نمیکنن تابه جزای عملش برسه هردفعه هم که دادگاه داره اصلا نمیره (8295)
 
امیر
۱۳۹۴-۰۵-۲۲ ۱۱:۲۲:۳۷
دادا شما برا چی میسوزی ؟ پرونده ی این اقا زاده هم که الان گیر افتاده . ومیخوان حق من وشما رو ازش بگیرن. تو دولت دکتر احمدی نژاد عزیزمون کلید خورده.دوسال دیگه با برگشتش جواب امثال شما رو میده!!! (8349)
 
حسين
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۲:۱۳:۴۶
نمي خاين مادر رو ببرين بيش بچش ؟ (8297)
 
رسول
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۲:۳۵:۰۵
با سلام حالا این پیرزن از رو احساسات یه چیزی گفته اشتباه رسانه هاس بزرگ نمایی و انعکاس میدند

والاااااا (8298)
 
سامان
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۲:۵۴:۱۴
چراشخصی همچون هاشمی خارشده وه چشم خیلیا فرو رفته؟چراهرکس وناکسی جرات میکنه وهرطوردلش میخوادوباهرادبیاتی باایشون وخانواده ایشان صحبت میکنه؟به هرحال ایشان برای این انقلاب زحمت کشیدندان هم درزمان جنگ وپس ازآن...سردارسازندگ انگارازیادها رفته که چنین بی ادبانه به ایشان تاخت وتازمیشه.درحالی که دردودولت قبل نفت دربودجه 7دلاربسته شد وبا قیمت بیش از90 دلار فروخته شد وحال که فساد دولت عیان شده هیچ کس پیگیرماجرا نیست واین ذهن مردم را آزارمی دهد.. (8300)
 
Germany
۱۳۹۴-۰۵-۳۱ ۱۸:۱۴:۲۲
از خداپند عاجزانه می خواهیم که شر این خانواده را از سر ملت کم کرده آ به خودشان برگرداند (8545)
 
غلام
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۳:۰۱:۵۵
(اقاي نويسنده لطفامواظب باش در مورد كي حرف ميزني شما كوچكتر از اني كه در مورد همسر ايت اله هاشمي رفسنجاني بزرك اظهار نظر كني)
بعضی ها را ببینید زیر علم کیا سینه میزنن!!! (8301)
 
بيطرف
United Arab Emirates
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۴:۴۴:۱۰
چرا در مورد درامد هشتصد ميليارد دلاري دولت احمدي نژاد حرفي نميزنيد چرا خزانه رو خالي تحويل داد چرا يك نفر اشتغال زايي نكرد چرا موقع دزديهاي دولت قبل ساكت نشستيد؟!!!چرا؟!!وجدان نداريد ؟! (8310)
 
۱۳۹۴-۰۵-۲۲ ۰۰:۱۳:۳۰
خداروشکر ثابت نشه.شماهم درمورد کرسنت جواب بدید لطفا.چرا پیگیری نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (8337)
 
Romania
۱۳۹۴-۰۵-۲۲ ۱۷:۵۹:۵۸
تا وقتی دزدهایی امثال این اقا زاده هست اشتغال بی اشتغال (8367)
 
Romania
۱۳۹۴-۰۵-۲۲ ۱۸:۰۵:۰۵
این خانم از انقلاب کم بهش نرسیده خونه بالا شهرو ..... معلوم باید دردش بگیره مظلوم اون روستایی هست که اقا زاده تو حقش رو ضایع کرده تو رو خدا مردم تحقیق کنید رفسنجانی قبل انقلاب رو با بعد انقلاب که گردن کلفت شده حق داره پیر شده طمع ورش داشته (8369)
 
امیر
۱۳۹۴-۰۵-۲۳ ۱۰:۳۱:۰۹
خزانه خالی داداشم به کجا رفته چشاتو واکن. همش صرف وام ازدواج و وام مسکن جوونامون شده. وبرگشت قسطاشم داره روحانی میگیره. برای پژوهشهای علمی وهسته ای هزینه شده که الان دولت روحانی داره پز موفقیتها و هزینه کردنای دکتر احمدی نژاد رو داره میده. هرجاییم که کم میاره میگه تقصیر احمدی نژاده!!! (8391)
 
شکیب
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۳:۱۱:۵۰
افریته ببین چه جور آتیش می سوزانه . لطفاً با دزد جماعت برخورد قاطع شود (8303)
 
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۳:۱۳:۰۰
فردا پس فردا معلوم میشه زندان اوین هم جزو املاک این خانواده هست . بعید نیست . (8304)
 
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۳:۱۳:۴۰
این م ه سال 88 عامل اصلی فتنه بود . چطور االان که سال 94 هست داره میره زندان . (8305)
 
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۳:۱۴:۱۷
راستی از اون وثیقه 20 میلیاردی باباش خبری نیست درش بیاره . گناه داره به خدا .... (8306)
 
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۴:۴۹:۰۷
يادم امداز كاشته خود هنگام درو همه مجرم ها مگويند كه من مجرم نيستم مجرم بايد جرمش را بكشد موقع خرو خور كردنش رسيده چه بخواهد جه نخواهد چه گدا چه مفلس (8311)
 
فرهاد
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۵:۰۱:۰۱
ظاهرا هنوز هم بعضی ها وجود دارند که در مقابل مفاسد این خاندان, مثل کبک سرشون رو در برف فرو کردند و نمیخوان باور کنند که ملت فهم و شعور دارند و اینکه قبول ندارند در شرایطی که مردم در فقر زندگی میکنند, این خاندان چه زندگی شاهانه ای دارند. فکر کنم این خاندان, جیره خوار هم کم ندارند (8312)
 
سید
United States
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۶:۲۱:۰۲
خدا میدونست که به خر شاخ نداد (8316)
 
مهدی
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۶:۵۵:۴۵
امان از پیری (8318)
 
محسن
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۸:۱۱:۰۸
این خانم نظرشان را در مورد قتل عام مردم معترض در مشهد و اسلامشهر در اوایل دهه هفتاد بدستور همسرشان را بفرمایند!!! (8322)
 
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۸:۲۳:۳۸
خداوند حکیم و عادل بهترین قاضی است و با تمام حکمت و علمی که به بندگان منتخب داده راستی و حق در این عصر کاملا شناخته شده است لذا گناهان و تقصیرات این خانواده بر کسی پوشیده نیست متاسفانه انقلابیون خوبی بودند اما با انقلاب خوب نماندند. (8323)
 
عزیزی
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۹:۰۷:۱۹
اقای هاشمی اگر جلوی خانواده اش را بگیرد کار خوبی کرده (8324)
 
حمید
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۹:۲۳:۴۷
مادره بنده خدا یک حرفی زده بیخیال (8325)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۵-۲۶ ۱۵:۱۰:۰۷
کجای این حرف مادرانه بود. مادر نهایتا اگه دلش بسوزه گریه می کنه و قربون صدقه بچه اش میره. شما این حالت را در ایشان می بینید که میگید مادره؟!!!!!!!!! (8462)
 
عارفی
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۱۹:۳۲:۰۸
والله چه بگم این هم آقای هاشمی که توانسته درمقابل اهل و عیالی اینچنینی مقاومت کنه
ی (8326)
 
رضا
United Kingdom
۱۳۹۴-۰۵-۲۱ ۲۰:۰۳:۰۹
اقای هاشمی جز معدود افرادی هستند که برای منافع ملت تلاش بسیاری انجام دادن لطفا احترام همسرشونا حفظ کنید (8329)
 
Germany
۱۳۹۴-۰۵-۳۱ ۱۵:۴۱:۲۳
چشم... احترام میلیاردها پولی که از گلوی من و شما زدند و زدند به جیبشون رو هم نگه داریم؟
وقتی بچه های یه نفر اینجوری بار میان یعنی خانه از پایبست ویران است (8538)
 
علی
۱۳۹۴-۰۵-۲۲ ۰۰:۱۱:۲۳
خدا شر این خانواده رو از سر مردم کم کنه.اقای رفسنجانی من گردن شما رو بوس میکنم.میدونی چرا؟؟؟؟چون جای شمشیر امام زمانه (8336)
 
درد
۱۳۹۴-۰۵-۲۲ ۰۱:۱۲:۴۰
اینها همه دردیست که فقط اقا میکشد و میداند لطفا در نوشتار و گفتارتان مرد باشید اینقدر نمک نپاشید . (8339)
 
صادق
۱۳۹۴-۰۵-۲۲ ۰۱:۳۹:۴۳
بزدگ هستندولی هیچ غلطی نمیکنند (8341)
 
حمید
Norway
۱۳۹۴-۰۵-۲۲ ۱۳:۱۹:۲۸
اونایی که اون موقع رفتن اوین به خاطر مبارزه و قیام و اسلام بود نه به خاطر ارتشاع و اختلاس و جاسوسی (8353)
 
X
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۵-۲۲ ۱۳:۲۰:۰۰
اینو بگم که اگه فیلم هایی که تو آرشیو صدا و سیما در مورد فتنه های رفسنجانی هست که مجوز پخش نگرفته رو بشه مردم با دستای خودشون این مرتیکه رو از روی زمین محو میکنن (8354)
 
۱۳۹۴-۰۵-۲۳ ۱۰:۴۵:۵۰
اره داداش ولی چقد اعتماد بنفسم داره وفک میکنه بین مردم جایگاهی داره که هوس کاندید شدن خبرگان رو هم داره!! (8392)
 
۱۳۹۴-۰۵-۲۲ ۱۳:۲۴:۱۸
خدایا شرهرچه ادم مثل بجه های هاشمی رو از سر ملت ایران کوتاه کن امین یا رب العالمین (8356)
 
علی
۱۳۹۴-۰۵-۲۲ ۱۶:۴۲:۱۰
اونایی که دم از مادر مادر میزنن و دایه عزیزتر از مادر شدن یادشون بیاد چه مادرهایی موقع جنگ بچه های هم سن وسال این آقا زاده رو فرستادن جبهه تا اینا به لفت ولیس شان برسن بعدش اونا مادر بودن که مثل شیر پشت رهبرشون واستادن کلمه مادر مقدسه وگرنه ....مادر بود..مثلا (8366)
 
حیدر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۵-۲۳ ۱۵:۳۵:۰۶
درود خدا بر رهبر فرزانه انقلاب و لعنت خدا بر مظلوم نماها و چپاولگران و غارت کننده کان اموال کشور (8404)
 
۱۳۹۴-۰۵-۲۳ ۱۶:۲۳:۵۳
اگر كانديد شود راي نمي اورد بهتراستكه كانديدنشود چون درهمه انتخابات شكست خورده چون ايشان تاريخ گذشته ميباشد بيشتر از اين خدشو سبك سنگين نكند (8406)
 
۱۳۹۴-۰۵-۲۴ ۰۰:۴۶:۴۳
وقتی هم رای بیاورند میگویندتقلب شده (8418)
 
مرتضی
۱۳۹۴-۰۵-۲۵ ۱۴:۴۶:۱۵
هاشمی و خاندانش از دوش مردم مظلوم بالا رفتن (8442)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۵-۲۶ ۱۵:۱۶:۴۳
جوری این حاج خانم حرف می زنه که انگار مثلا قبلا به خاطر انقلاب زندان رفته شکنجه شده و ...؟!!!!!!!!!! (8464)
 
۱۳۹۴-۰۵-۲۸ ۱۷:۲۱:۲۸
حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه) فرمودند: میزان حال افراد است(قریب به این مضمون) حال ایشان را با گذشته اش مقایسه کنید ببینید حق با کیست با ایشان یا ملت شریف و بزرگ ایران (8485)
 
کشاورز
۱۳۹۴-۰۵-۲۸ ۱۷:۳۹:۰۷
یکی ازگرفتاریهای مااینه که افرادراانقدربالامیبریم که بعد خو مون باورمون میشه قدیسند وگرنه هاشمی وامثالهم تاچندسالجلوترانقدرکتک میخوردن که ارزوی مرگ مبکردن مردم بخاطرشعارهاشون واهداف اعلامی انهاکه همان دین واخلاق بودکمک کردن اینا اززندان نجات پیداکردن حالامیگن دهاتیها حق اعلام وجودندارن اگه د‌هاتیهاازنظام محافظت نمیکردن نه از تاک نشان بودنه ازتاکنشان (8486)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۵-۲۸ ۲۳:۳۲:۲۶
بهرام که یک عمر گور گرفت دیدی چطور گور بهرام گرفت (8493)
 
۱۳۹۴-۰۵-۲۹ ۲۰:۰۹:۲۳
خدایی جفت پا اومدی توی شعر، خب بلد نیستی مجبوری شعر بگی

بهرام که گور می گرفتی همه عمر
دیدی که چگونه گور بهرام گرفت (8522)
 
ذاکر
۱۳۹۴-۰۵-۲۹ ۱۶:۴۲:۳۲
ان شاءا...بابه گوررفتن این اشعث زمانه واهلبیتش به سمت جامعه علوی باقدرت هرچه بیشتر خواهیم رفت.جانم فدای رهبر. (8517)
 
جعفر
Romania
۱۳۹۴-۰۵-۲۹ ۱۹:۴۶:۵۴
ازکجا معلوم شما دلسوزان این انقلاب باشید اینطوری بر علیه پیر غلامان انقلاب اسلامی نظر منفی میدهید و اهانت میکنید (8521)
 
ایرانی مسلمان
۱۳۹۴-۰۵-۳۰ ۱۲:۴۷:۴۲
هیچکس مثل بزرگان نظام(ایت الله رفسنجانی)از مفاسد این کشور خبر ندارند.پس حرفای مفت نزنین.کسی که یک عمر به انقلاب خدمت کرده،غلط میکنین اسمشو بد میارید (8525)
 
حسینی ایرانی
۱۳۹۴-۰۶-۱۵ ۱۴:۵۱:۵۷
سلام برادر چقدر میگیری تااین پیامها روبخونی وبا اسمهای جورواجور
به همه توهین کنی چرا فکر میکنی فقط خودتون تنها انقلاب کردید و
تنها شما حق دارید در مورد انقلاب. تصمیمم بگیرید
هرچند ما به این حکم هم اعتراض داریم
در حکومت اسلامی نمیشود کوتاه آمد حکم اعدام کجا وحکم زندان
الله اعلم (8763)