آرشيو خبر صفحه سیاسی داخلی
۳۹
امتیاز مثبت 
۰
 
Share/Save/Bookmark
جسارت علنی به ساحت مقدس نظام جمهوری اسلامی/
گستاخی فائزه هاشمی علیه نظام
پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷
فائزه هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با سایت ضد انقلاب ایران وایر،نسبت به نظامی مقدس جمهوری اسلامی توهین کرد و آن را با رژیم پهلوی مقایسه کرد.
گستاخی فائزه هاشمی علیه نظام
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: فائزه هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با سایت ضد انقلاب ایران وایر،نسبت به نظامی مقدس جمهوری اسلامی توهین کرد و آن را با رژیم پهلوی مقایسه کرد.
دختر اکبر هاشمی رفسنجانی در این مصاحبه گفته است" در هر خانواده‌ای، بالاخره یک‌نفر زندان رفته، از کار اخراج شده، دانشجوی ستاره‌دار یا از ایران مهاجرت کرده و آسیب دیده دارد!، چقدر از اهداف انقلاب دور شده‌ایم. همان کارهایی را انجام می‌دهیم که زمان شاه انجام می‌شد."

وی ادامه می دهد:وقتی زندان‌ها از بی‌گناهان پر شود، این موضوع بی عدالتی است و نارضایتی ایجاد می‌کند و خود این موضوع برای نظام مشکلات ایجاد می‌کند،حکومت باکفرباقی می ماند اما باظلم نمی ماند،زمان شاه هم زندانها پر از زندانی بود.
ش
کد: 297119
 
حسن
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۱۴:۵۶:۵۳
چرا ما کسی را که کمی حرف برعلیه سیاستهای کشور و مشکلات کشور حرف میزند به هر کار ی متهم میکنیم و کمی خوداندیشی نداریم که شاید او راست میگوید گرچه حتی دشمن هم باشد.مابایستی حرف حق را حتی از دشمن نیز بپذیریم وتامل کنیم به رفتار خودمان
البته باید بدانیم که خانم فائزه هاشمی دشمن نیستند ومطمئنا علیه نظام نیز نمیباشند فقط منتقد بعضی از کارهای تندروی نظام میباشند که شاید خیلیها الا ن اینجوریند ولی از ترس نظام نمیتوانند حرف بزنند (8616)
 
reza
United States
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۱۹:۵۲:۰۱
on bija karde gofte ba to (8636)
 
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۲۲:۲۷:۴۶
اتفاقا تو بیجا کردی. با رفقات. (8654)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۲ ۲۱:۵۴:۲۲
اتفاقا شما هم به همراه حسن و فائزه بیجا کردین (8731)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۶-۰۸ ۲۲:۲۰:۳۴
عقب مونده ی فالانژ انگلیسی هم مینویسه! (8682)
 
محسن
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۱۹:۵۶:۰۳
تو دیگه خیلی صداقتی هستی داداش من امثال شما که هنوز که هنوزه در جهل مرکب خودتون غوطه ور هستید تقصیری ندارید شما رو باید به حال خودتون رها کرد بیشتر از سی سال مردم ایران قربانی خودخواهی و دنیا پرستی یه خانواده اشرافی به نام هاشمی شدن خیلی ها این حقیقت رو فهمیدن وقتی شما هنوز نفهمیدی پس باید به حال خودت رهات کرد (8637)
 
۱۳۹۴-۰۶-۰۶ ۰۰:۱۰:۰۲
تو که مرکبت خشک شده و زنجیر تو گردنت هست تا ولت نکنند وگرنه هار می شی از پاچه م یگیری (8660)
 
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۲۰:۲۹:۲۰
دشمن تر از خاندان منحوس هاشمی برای این نظام وجود نداره (8640)
 
hasan
۱۳۹۴-۰۶-۰۶ ۰۲:۰۹:۵۵
ای حیونکی نگران مهدی آخه ظاهرا بهش بد میگذره ولی خدا را شکر پسر آقا زاده است بهش سخت نمیگیرن ،ظاهرا نزدیک انتخاباته و فایزه جان دست تنهاست وطرحهای فتنه ۹۴ را که در انگلیس براشون رسم کردن نمیتونه به تنهایی انجام بده وبابای مکرمشون هم کلاهش مثل سابق پشم نداره اما جای نگرانی نیست کاردار انگلیس. مثل شیر جلوش وایستاده. (8665)
 
United States
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۱۶:۱۳:۰۲
راست گفته (8618)
 
sallam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۱۶:۲۱:۲۵
یکی به این موجود ...........بگه شانس آوردید شما همتون رو دست مردم نمیدند تا آنچه لایقتون هست رو مردم سرتون بیارند.ای تف بر اون پدر اوراقتون که این همه کثافتکاریش مشمول رعفت مثلاً اسلامی هست و راه به راه داره چاربدار میگه و هیچکی هم تو این مملکت دهنشو خورد نمیکنه (8619)
 
۱۳۹۴-۰۶-۰۶ ۰۰:۱۱:۲۰
مگه تو می دانی اسلام چیه. داری از اسلام می گی . فکر کردی تو ایران هستی مسلمان هستی ای بت پرست جاهل (8661)
 
l
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۱۷:۰۷:۳۵
اين داداشش زندان رفته داره كل نظام زير سوال ميبره .فكر كردين چون شما پولدار هستين نبايد مچتون بگيرن (8620)
 
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۱۷:۲۳:۳۷
این حرف چرا الان میزنه .اگه داداش دزدش زندانی نبود این حرف را می زد (8623)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۱۷:۳۷:۲۵
بابا کسی نیس جلوی یاوه گویی های اینا رو بگیر.راس راس راه میره و...میگه (8627)
 
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۱۷:۴۳:۰۴
ایشون وقتی نظام آزاد، شفاف و امام زمانی جمهوری اسلامی رو با رژیم دیکتاتور، سرکوبگر و دزد پهلوی مقایسه می کنن معلوم نیست چطور با وجدان خودشون کنار می یان!!!!؟ (8628)
 
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۲۰:۲۲:۱۸
برادر گرامي من قصد دفاع از اين خانواده را ندارم اما روند رسيدگي به اين پرونده نشان مي دهد كه تا حدود زيادي عدالت در ان رعايت نشده است و اي كاش جريان اين دادگاه از سيماي جمهوري اسلامي پخش مي شد تا ديگر ترديدي باقي نمي ماند . (8639)
 
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۲۲:۲۴:۲۹
نظام امام زمانی اختلاس ودزدی داره اونم از طرف مسئولینش؟چرت نگو بابا.جرات داری برو جلوی مجلس داد بزن چرا حداقل حقوق کارگر 3برابر زیر خط فقره.کجای نظام شفاف میگه جایی مثل بازداشتگاه غیرقانونی کهریزک وجود داشته باشه؟ (8652)
 
يك خواننده
United States
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۱۸:۴۰:۵۱
يكي إز زندانيهاي بي گناه هم برادر ايشان است طفل معصوم (8633)
 
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۱۹:۴۸:۵۵
خانم هاشمی یه ذره حیا و انسانیت هم خوبه شما رفتارت مثل فرزندان دیکتاتورهای خلع شده ای مثل قزافی و مبارک و خانواده صدام شده تا کی باید خانواده شما حق مردم مظلوم ایران رو بالا بکشه و امنیت و آرامش مملکت رو به هم بریزه به خدا اکثریت مرم ایران از شما و خانواده ات متنفر هستند قدری شرم و حیا هم خوب است (8634)
 
صابر
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۱۹:۵۱:۲۴
فائزه خانم بترس از روزی که خشم مردم دودمانتون رو به باد بده! اون روز خیلی هم دور نیست الا لعنة الله علی القوم الظالمین (8635)
 
اشور
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۲۰:۱۶:۴۲
چه جالب ! برادري كه مي فرماييد اكثر مردم ايران ازدايت الله هاشمي متنفرن ! حتما سند حرف شما هم رد صلاحيت ايشان (ازترس به قول اقاي مصلحي وزير اطلاعات وقت راي بالاي ايشان در سال ٩٢ بود) مي باشد اشكالي نداره اگه كمي صبر كنيد در انتخابات خبرگان رهبري متوجه خواهيد شد كه مردم ايران از چه كساني متنفر هستند اگر دوباره از ترس راي بالا، ايشان رد صلاحيت نشوند . (8638)
 
لطفی
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۲۱:۰۲:۱۵
داداش چقدر خوبه مستند و قانونی حرف بزنیم اگر قانون رو قبول داشته باشد آقای هاشمی در انتخابات 92 به خاطر کهولت سن و گذشتن سن ایشان از مرز قانونی شرکت در انتخابات رد صلاحیت شد گرچه تجربه نشون داده شما طرفداری هاشمی و طیف اصلاح طلب همیشه برای قانون ارزشی قائل نیستید تو انتخابات 88 دیگه کامل نشون دادید که در موقع شکست سیاسی درمقابل قانون می ایستید و شروع می کنید به جرزنی سیاسی! (8642)
 
مسعود
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۲۱:۰۵:۱۲
هاشمی اگه محبوب بود که تو انتخابات 84 با اختلاف بالا بازنده نمیشد! (8643)
 
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۲۲:۲۶:۱۳
هاشمی محبوب بود اما ملت گول حرفهای عوام فریبانه احمدی نژادرو خوردن وحالا دارن تاوان پس میدن.خلایق هرچه لایق (8653)
 
صادق
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۲۱:۰۶:۱۰
تازه تو انتخابات 92 هم اگه اصولگراها روی یک نفر متحد میشدند و اشتباه اصلاح طلب ها در انتخابات 84 رو نمی کردن مطمئن باش حداقلش این بود که انتخابات به دور دوم کشیده میشد (8644)
 
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۲۱:۰۶:۵۴
خخخخ (8645)
 
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۲۰:۵۶:۱۱
از قدیم خوب گفتند گر گدا معتبر شود از خدا بی خبر شود. (8641)
 
United States
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۲۱:۳۶:۰۵
در هر خانواده‌ای، بالاخره یک‌نفر زندان رفته، از کار اخراج شده، دانشجوی ستاره‌دار یا از ایران مهاجرت کرده و آسیب دیده دارد. (8647)
 
مهدی
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۲۲:۳۸:۴۴
درووووود بر ایت الله اکبرهاشمی (8655)
 
مهدی
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۲۲:۳۸:۵۲
درووووود بر ایت الله اکبرهاشمی (8656)
 
fa
۱۳۹۴-۰۶-۰۶ ۰۰:۵۷:۳۸
حالا که مهدی زندان رفته یاد زندانی شدن بیگناهان افتادید فکر میکنید با دسته کورا طرفید (8662)
 
.علی
۱۳۹۴-۰۶-۰۶ ۰۱:۰۵:۳۳
ما بایدازنظام گله داشته باشیم ک همچین اشخاصی رو ادب نمیکنه. هرچه بدبختی هست ازاین خانوداست.... (8663)
 
حمید
۱۳۹۴-۰۶-۰۶ ۰۲:۱۰:۳۰
برخی کامنت ها توهین آمیز است آنها را حذف کنید (8666)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۶-۱۵ ۱۹:۲۰:۴۱
اشتباه منفی دادم (8768)
 
میهن دوست
۱۳۹۴-۰۶-۰۶ ۰۶:۴۱:۳۲
نحوه انتشار خبر شما خودش تایید کننده نظر این خانم است (8668)
 
حسین
۱۳۹۴-۰۶-۰۶ ۱۶:۰۰:۳۹
آقا من به صحبتهای فائزه کاری ندارم!استدلال خودمو میگم البته با واقعیت!ببینین دوستان شرکت پدیده 5سال با تبلیغات صداو سیما پول مردم را جذب کرد چون از صدا و سیما تبلیغ شد و مردم اعتماد کردن و همچنین موسسه مالی و اعتباری میزان که 15 سال و با لگوی قوه قضائیه داشت کار میکرد و مردم بدبخت و مظلوم هم به همین لگو اعتماد کردن و سرمایه و سپرده شان را گذاشتند و آقایان 8ماه پیش بنام مد عی العموم هر دو مو سسه را به زمین زدند و هنوز هیچ کاری برای مردم نکردن !جز اینکه روز به روز مردم دارن نابود میشن بخاطر بیتدبیری این آقایون !و نتیجه این بیتدبیری دلسردی مردم از نظام و پشت به نظام هست !و علت آن هم انتصاب مدیران بی لیاقت و از خدا بی خبر در بدنه اجرائئ کشور ! (8673)
 
حسن
۱۳۹۴-۰۶-۱۲ ۱۴:۲۶:۲۷
آفرین حسین آقا حرف حساب همینه (8726)
 
علی
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۰۱:۰۳:۳۳
شاید هر کسی زندان نرفته باشد اما مطمینا همه به نوعی با کلاه برداری هایی که میشود در ارتباطند..به خاطر عدم مديريت در کشور... (8828)