آرشيو خبر صفحه سیاسی داخلی
۸
امتیاز مثبت 
۱
 
Share/Save/Bookmark
بیلبورد جنجالی میدان فردوسی تهران
پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۶
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی:  از ظهر امروز، بنر جالبی در میدان فردوسی تهران نصب شده است که با توجه به اتفاقات روزهای اخیر کشور و بازگشایی سفارت انگلیس در تهران، معنادار به نظر می‌رسد.

افسران - عکس: بیلبورد جنجالی میدان فردوسی تهران: از ظهر امروز، بنر جالبی در میدان فردوسی تهران نصب شده است که با توجه به اتفاقات روزهای اخیر کشور و بازگشایی سفارت انگلیس در تهران، معنادار به نظر می‌رسد.
افسران - عکس: بیلبورد جنجالی میدان فردوسی تهران: از ظهر امروز، بنر جالبی در میدان فردوسی تهران نصب شده است که با توجه به اتفاقات روزهای اخیر کشور و بازگشایی سفارت انگلیس در تهران، معنادار به نظر می‌رسد.
منبع : افسران
کد: 297339
 
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۲۲:۱۲:۴۱
باز شدن سفارت این کشور اگر در زمان اصول گراها انجام شده بود از این حرکات نمایشی خبری نبود و می گفتند انگلیس را وادار به تسلیم کردیم (8649)
 
۱۳۹۴-۰۶-۰۵ ۲۲:۱۶:۵۳
آزادی بیان عقیده فقط مال بعضی هاست.ازمابهترون همیشه میتونن حرف خودشون رو بزنن.حالا اگر کسی بخواد حق خودشو بگیره میشه بدتر ازبد.محاکمه مرتضمی به کجا کشید؟دادگاه احمدی نژاد کی برگزار میشه؟تجمعات خودجوش در مخالفت با برجام مورد تایید چه کسانیه؟ (8650)
 
ولی الهی
۱۳۹۴-۰۶-۱۳ ۱۱:۵۶:۴۶
در این تجمعات خودجوش در مخالفت با برجام مورد که به قول شما تاییده ندارد چند نفر را کشته اند چقدر از اموال بیت المال تخریب شده است چقدر به ضرر نظام و قوه مجریه بوده وچقدر از این تجمعات استفاده کرده اند ولی بر عکس در آن تجمعات چه شد ؟؟؟، عقلانی فکر کنید و درست قضاوت نمائید همانند یک ایرانی آزاده (8734)
 
داود سجادی
Finland
۱۳۹۴-۰۶-۰۶ ۰۹:۳۱:۱۷
جای مجسمه فردوسی باید مجسمه رییس علی دلواری را نصب کرد و مجسمه فردوسی بزرگوار را نزدیک سفارت عربستان نصب کرد والبته مجسمه مرحوم مصدق را نزدیک سفارت امریکا. (8669)
 
۱۳۹۴-۰۶-۰۶ ۱۲:۳۸:۵۷
برای مردم اینجور بیلبورد میزنن بعدبا بچه ها شون میرن بیرمنگام به هوای یاد گرفتن زبان انگلیسی چهار سال حالشو میبرند. (8671)
 
مریم
۱۳۹۴-۰۶-۰۶ ۱۵:۰۸:۲۳
پیامبر حضرت علی گفتن دشمنی مداوم خوب نیست دراسلام همچین چیزی رو نداریم وقتی رهبر عزیزمون موافق با برادری ودوستی حرف ایشون سند وهیچ کس حق حرف موفت زدن نداره درود بر سید علی خامنه ای جانم فدای رهبر (8672)
 
علی
۱۳۹۴-۰۶-۱۳ ۱۱:۴۷:۰۵
اول برداریشون ثابت کنند بعد ادعا ارث و میراث و دوستی ، از هم اکنون به دنبال آدمهای مسئله دارند سرکار خانم کی رهبر درخصوص انگلیس همچنین حرفی زده سند رو کن هچنین داریم که آزموده آزمون خطاست بخودی دل خوش نکن که سخت اشتباهست (8733)
 
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۶-۱۴ ۱۲:۱۸:۲۳
من موندم بعضيا چرا اينقدر مشتاق حضور انگليس و آمريکا هستن و فرش قرمز ميندازن آخه همين جونورا جووناي مارو به کشتن دادن و سي ساله به هر حربه اي دست میزنن تا نسل ايراني رو بر اندازن تا کي خواب تا کي خودرا بخواب زدن؟؟؟؟؟؟ (8755)