آرشيو خبر صفحه بین الملل داخلی
۱۷
امتیاز مثبت 
۰
 
Share/Save/Bookmark
امارات، ايران را تهديد کرد
يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۴
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: سايت مصري "کلام اليوم" مدعي شد که امارات عربي در پي کشته شدن ۴۵ تن از نظاميان اين کشور در يمن، ايران را به پس دادن تاوان اين فاجعه تهديد کرد.

بر پايه اين گزارش؛ اين اولين بار در تاريخ امارات است که ارتش اين کشور اين تعداد نظامي را در يک روز از دست مي دهد.

کلام اليوم در ادامه گزارش داد: «مقامات امارات ايران را متهم کرده اند که موشک بالستيک شليک شده به مقر نظاميان امارات ايراني بوده که قبلا از روسيه خريده و سپس در اختيار حوثي ها قرار داده است.»

اين سايت خبري در ادامه افزود: «امارات از دست دادن ده ها نظامي خود را آغازي بر اصرار اين کشور به شکست کامل حوثي ها عنوان کرده اند.»

ش
منبع : جام نیوز
کد: 299108
 
ابی
۱۳۹۴-۰۶-۱۵ ۱۷:۲۶:۲۴
کاش ميشدهمانطورکه بيابان های شما رو آباد کرديم ،شهرهاتون رو روی سرتون آوار کنيم ،ای مگس عرصه سيمرغ ........... (8767)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۶-۱۵ ۱۹:۲۱:۵۸
اخوی آبو بریز اونجایی که میسوزه (8769)
 
سیامک
۱۳۹۴-۰۶-۱۵ ۲۱:۵۳:۴۶
امارات کشور نیست وشیخ نشینه.حالا چندتا سرباز فرستادن یمن که بگن ما هم ارتش داریم.خب یکی نیست بهشون بگه مجبور بودین قدم گشاد بردارین که پاهاتون به مشکل بخوره؟ (8771)
 
علی
۱۳۹۴-۰۶-۱۵ ۲۱:۵۹:۲۲
گل خورد
غلط کرد (8772)
 
علی
۱۳۹۴-۰۶-۱۵ ۲۱:۵۹:۲۲
گل خورد
غلط کرد (8773)
 
محمد رضا اشرفزاده
Romania
۱۳۹۴-۰۶-۱۵ ۲۳:۴۹:۵۱
أين كار أين شيخكها مصداق مثل معروف يك مثل إيراني است
بايد بكبار برأي هميشه تو دهن أين از خدا بي خبرهاي سوسمار
خور بزنيم وطوري بزنيم كه براي هميشه أدب بشن به پول يامفت
نفت رسيدن خيال ميكنن آدم شدن (8775)
 
محمد رضا اشرفزاده
Romania
۱۳۹۴-۰۶-۱۵ ۲۳:۴۹:۵۱
أين كار أين شيخكها مصداق مثل معروف يك مثل إيراني است
بايد بكبار برأي هميشه تو دهن أين از خدا بي خبرهاي سوسمار
خور بزنيم وطوري بزنيم كه براي هميشه أدب بشن به بول يا مفت
نفت رسيدن خيال ميكنن آدم شدن (8776)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۶-۱۶ ۰۰:۰۸:۰۹
اینهمه مردم یمن رو قتل عام میکنید. حالا زبون دراوردین. (8777)
 
مانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۶-۱۶ ۰۲:۰۱:۴۴
امارات در نقشه پیدا میشه!!!! (8778)
 
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۶-۱۶ ۰۶:۵۴:۰۹
کاش فقط دردمون با کشوری مث امارات رجز خونی بود فعلا که زیباترین دخترای جوون و نوجوون ایرونی رو میبرن برای تفریح شیوخ عرب ............. (8779)
 
پيمان
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۲:۵۸:۰۸
اي امارات كشور تازه تاسيس يادت نره : سن پدر من از كل تاريخ تو بيشتره ، در زمان هخامنشيان ،ساسانيان و سلجوقيان بخشي از خاك ايران بزرگ بوده اي پس بهتره تاريخ رو فراموش نكني و به اندازه همون سن 44 ساله ات حرف بزني. (8810)
 
۱۳۹۴-۰۶-۱۷ ۱۶:۲۳:۵۹
باباماکي مي خواهيم جواب اين عربهاي دوست نما را بدهيم (8813)
 
یک جانبازجنگ تحمیلی
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۰۰:۲۶:۵۴
کی بود ساکت باشید صدایش رابفهمیم لطفا پاتونا بردارید شاید یه مورچه بود تهدید کرد!. (8827)
 
م
۱۳۹۴-۰۶-۱۸ ۲۳:۰۷:۳۸
امارات فقط جنگنده داره نظامیاشم اجاره ای هستن (8856)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۱ ۲۲:۵۶:۵۸
تعدادکشورهائی که ازقدرت اعراب میترسند رابا ذکر نام بیان کنید؟ (8919)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۶-۲۴ ۰۹:۲۶:۵۶
با سلام ، مثل اینکه جنگ با یمن توهم در شما ایجاد کرده اول از چنگ براردان یمنی خلاص شوید بعد عرعر کنید ، چه غلطا ، قدیمی ها خوب گفتن : وقتی شهر بی کلانتر می شه قورباغه هفت تیرکِش می شه . از اینکه موجبات خنده و شادی مردم ما را فراهم می کنید خیلی متشکریم . (9018)
 
جواد
۱۳۹۴-۰۷-۰۵ ۱۹:۱۰:۲۳
بله دیگه وقتی اونا هر غلتی میکنن حضرات اینجا میگن ما تنش زدایی میکنیم فک کردن راستی از اونا می ترسیم شاید دولت بی تدبیر نا امید از اونا بترسه ولی این دولت که از رایش معلومه که ........پس بهتره اونا پررو نشن چون به زودی انشاالله دولتی در خور شانمان سر کار خواهد آمد که ازش حساب ببرن (9176)