آرشيو خبر صفحه سیاسی داخلی
۲۵
امتیاز مثبت 
۰
 
Share/Save/Bookmark
روحانی دوباره تهدید کرد
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۵
رئیس جمهور گفت: آنهایی که روی کلمات این توافق پرافتخار ایراد می‌گذارند، من بعدها درمورد «برجام» صحبت می‌کنم و نمی‌گذارم یک عده افراطی به امید ملت ضربه وارد کنند.
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی:حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در نشست مدیران اتحادیه‌های سراسری تعاونی‌های کشور که عصر امروز برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: اولین اشکال اقتصاد ایران در دهه‌های اخیر متکی بودن به نفت است.

وی افزود: حتی حقوق کارمندان براساس چاه‌های نفت تنظیم می‌شده است و هنوز هم در بودجه ریزی سالانه یک بخش آن این است که سال آینده چه مقدار نفت می‌فروشیم.

رئیس‌جمهور همچنین اعلام کرد: یک سوم بودجه کشور بر دوش نفت است.

رئیس‌جمهور با اشاره به توافق ایران با ۱+۵، گفت: «برجام» به معنی شکستن همه زنجیرهای تحریم است.

وی تأکید کرد: آنهایی که روی کلمات این توافق پرافتخار ایراد می‌گذارند، من بعدها درمورد «برجام» صحبت می‌کنم و نمی‌گذارم یک عده افراطی به امید ملت ضربه وارد کنند.

روحانی خاطرنشان کرد: تیم مذاکره‌کننده برای هر «واو» و هر «ویرگول» توافق‌نامه ایستادگی کرده است.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: هیچ‌کس در طول تاریخ نمی‌تواند بگوید این متن منطبق با عزت ملت ایران نیست. تمام دنیا در مقابل این توافق به‌عنوان یک حرکت در مسیر صلح و آرامش جهانی، سر تواضع فرود آوردند.
ب
منبع : فارس
کد: 300510
 
ابی
Estonia
۱۳۹۴-۰۶-۲۱ ۲۲:۱۲:۳۲
اتفاقا چون شما تاکيد ميکنید برجام باعث پيشرفت وتحوله آدم شک ميکنه ،آقای رييس جمهور فکر کنم بايد صبر کرد وتاثير توافق رو ديد الان زوده واسه قضاوت . (8915)
 
یوسف
۱۳۹۴-۰۶-۲۲ ۱۰:۳۹:۴۶
هیچکس حق ندارد جوانان مومن و دلسوز انقلابی را افراطی بنامد،همین ها هستند که در موقع لزوم انقلاب را نجات می دهند(امام خامنه ای) (8937)
 
United Kingdom
۱۳۹۴-۰۶-۲۱ ۲۲:۲۱:۳۴
واقعیت را می گوید بعضی منافع کشور را نمی بینند (8917)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۶-۲۲ ۰۸:۰۰:۱۳
درود بر روحاني كورباد دشمنان اين ملت و آب و خاك (8926)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۵:۳۱:۲۸
... ،،دشمن این آب و خاک آمریکا و همدستاشن نه نصفی از بدنه علمی و مسئولین دلسوز که دلسوزانه نقد میکنن دولت رو ..بفهم ... (9108)
 
امین
United Kingdom
۱۳۹۴-۰۶-۲۲ ۰۸:۰۸:۲۹
سلام یادش بخیر انتخابات چه وعده های در مورد اننقاد میشنیدیم ولی حالا منتقدین رو افرطی خطاب میکنن (8927)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۲ ۰۹:۴۷:۲۸
بهتر از اینه که خس وخاشاک خطابشون کنه. (8934)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۵:۳۴:۰۷
بهتره به ادبیات چاله میدونی ریس جمهور بیشتر دقت کنی تا بفهمی کی توهین میکنه ..وقتی میگه منتقدین برن به جهنم ،،یا بی سواد بودن منتقدین ....احمدی نيآد به اراذل و اوباش گفت روحانی به همه مردم و علما و مراجع ....بفهم ... (9110)
 
شهروند ایرانی
United States
۱۳۹۴-۰۶-۲۲ ۰۸:۲۱:۲۷
انشالله که خدا بهمون رحم کنه . (8928)
 
سیامک
۱۳۹۴-۰۶-۲۲ ۰۹:۴۶:۳۰
خوب کاری میکنه.تا چشم حسودان وبدخواهان ومنفعت طلبان از کاسه در بیاد. (8933)
 
محمدرضا
۱۳۹۴-۰۶-۲۲ ۱۵:۵۸:۰۶
اقای رییس جمهور این بود وعده احترام به منتقدین ما با این دیالوگها کاملا آشنا هستیم برجام پر از نقد است این که می گویید همین است و غیر از این نیست هر آماتوری به رفتار شما شک میکند (8948)
 
س.ف
Romania
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۱۷:۵۴:۴۶
آقای محترم ،انتقاد باعناد فرق میکند.انتقاد نمی کنند بلکه شمشیرراازروبسته اندتاتوافق انجام نشود وملت همیشه محتاجشان باشد،ودوستانشان میلیاردها دلار اختلاس!!وسکوت وسکوت وسکوت !!!!این عناد است وجنجال به پا کردن برای برهم زدن توافق،نه انتقاد،مردم خوب درک می کنند،میگی نه برو دربطن مردم ،خواهی فهمید. (8992)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۵:۳۵:۱۳
شما چقدر از متن و درست و غلطش میدونی ..اصلا چقدر سواد داری... (9111)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۵:۳۶:۴۳
احسنت به روحانی که نشون داده با این ادبیات ظرفیت و جنبه ریاست جمهوری ملت بزرگ و با ادبیات فاخر ایران رو نداره ..دوره اش یه سال دیگه تمومه غصه نخورین.... (9112)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۲ ۱۶:۳۶:۴۰
اتفا قا آقای روحانی شما خوب میدانید که هیچ دفاعی ندارید
و حتا بلد نیستید حرف بزنید چه برسد از چیزی دفاع کنید
که قابل دفاع نیست شاید شما حتا کر هم باشید و گفتار
اجنبی را هم نمیشنوید که از تحریم و ادامه تحریم صحبت میکنند یا خوبی توافق هم مثل محار تورم تان است آقا
بگذار رک و صریح بگویم خودتانید نه ملت خجالت بکشید
دست از سر این ملت بیچاره بردارید سرمایه ملت را شما بی لیاقت ها
به باد داده اید ووووو............................... (8950)
 
س.ف
Romania
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۱۸:۰۰:۵۹
شما چطور؟فکر می کنم دارید باقایق سوراخ دوستانتان برخلاف جریان آب پارو میزنید. (8993)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۵:۳۷:۱۳
اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما...... (9113)
 
Romania
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۱۸:۰۳:۰۸
می خواستم جواب بدم ولی پشیمان شدم،ولی حتی اینجوری نوشته می شود. (8994)
 
Romania
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۱۸:۰۳:۰۸
می خواستم جواب بدم ولی پشیمان شدم،ولی حتی اینجوری نوشته می شود. (8995)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۲ ۱۹:۴۴:۳۰
افراطیون به دنبال این هستند تا برای دولت مشکل ایجاد کنن تا نتونه به وعده های خودش عمل کنه مردم کاملاً آگاهن حتی مردم روستاها. (8952)
 
ناشناس
۱۳۹۴-۰۶-۲۲ ۲۱:۰۶:۲۴
به قول بعضی ها آقای روحانی جون مادرت آیا برجام را یک دفعه مطالعه کرده ای ؟ که درمقام دفاع با منتقدین اظهار نظر کنی؟. (8954)
 
یه بنده خدا
۱۳۹۴-۰۶-۲۵ ۰۲:۴۳:۰۹
آقای س.فتوصیه میکنم شماهم نرو توبطن مردم!!.البته مگه باشیب ملایم بری.درضمن حتی اونجوری(حتا) درست تره نمیدونی بپرس.بعدشم.ازاول فقط دنبال این بوده یه جورایی توافق روبگیره چون چیز دیگه ای توکارنامش نیست.البته همین توافق هم چندسال دیگه صداش درمیاد....شب درازوقلندربیدار. (9033)
 
داش صابر
۱۳۹۴-۰۶-۲۷ ۱۷:۵۸:۲۲
به نام خدا و باسلام. آقای رییس جمهور در مناظره انتخاباتی هیچ برنامه ای ارائه نداد و فقط اصولگرایان را میکوبید الان هم اجازه بررسی برجام و بیان نقاط ضعفش رو نمی دهندعجب ! راستی اگه در واژه های برجام که با آینده ملت سرو کار دارد ،مشکلی وجود ندارد چرا آقایان نگران بررسی هستند ؟ اگه مشکل داره چرا از مردم پنهان کرده اند؟ اگه آقایان مذاکره کننده و رییس جمهور مطیع امر ولایت هستند چرا وقتی که حضرت آقا فرمودند من به مذاکرات خوش بین نیستم آقای رییس جمهور چند روز بعد گفت که من خوش بینم .نکنه که آقایان خیال عبور از ولایت را دارند و به وصایای آقای هاشمی جامه عمل می پوشانند . باید برجام به طور دقیق بررسی شود .وقتی که اوباما و جان کری جشن توافق می گیرند یقینا در توافقنامه مشکلاتی برای ما وجود دارد . لبخند زدن به گرگ تیزدندان مفهوم ندارد آری. نکنه کلام امام عزیز رو فراموش کرده اند که آمریکا شیطان بزرگ است (9077)
 
محمد
United States
۱۳۹۴-۰۶-۳۱ ۰۶:۴۶:۱۸
مگر میشه یکی بره سند به این مهمی رو امضا کنه و هیچ کس رو اجازه بررسی و نقد نده. این کارو یه پادشاه هم نمیکنه.یا للعجب (9117)
 
تنها
۱۳۹۴-۰۷-۰۳ ۰۹:۴۱:۲۵
بایدفاتحه اسلام وحوزه راخواند وقتی یک به اصطلاح روحانی این طوری با ملت حرف می زند فاتحه مع الخلاص وصلوات (9133)