آرشيو خبر صفحه سیاسی داخلی
۱۷
امتیاز مثبت 
۰
 
Share/Save/Bookmark
ترک زود هنگام جلسه برجام توسط ظریف
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۳
نماینده تهران :ظریف بعد از چند سوال با عذر حضور در جلسه دولت کمیسیون برجام را ترک کرد
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی:مهدی کوچک‌زاده در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در خصوص جلسه امروز کمیسیون برجام نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

امروز در کمیسیون ویژه بررسی برجام مقرر شد در زمان حضور آقای ظریف، سوالات بصورت کتبی به هیئت رئیسه ارائه شود و یکی از اعضا هیئت رئیسه آنها را قرائت کند ، اینجانب سوالی را که در تصویر ملاحظه می‌کنید ارائه کردم، نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که ترتیب اداره جلسه به هم خورد و بعد از قرائت یکی دو سوال بدون اینکه آقای ظریف پاسخ بدهد روال عوض شد و . . .

بعد هم آقای ظریف با عذر اینکه باید در جلسه دولت شرکت کند جمع را ترک کرد!

ان شاالله مشروح جلسه را از سیما خواهید دید و قضاوت خواهید کرد.

نمی‌دانم آقای کری هم در برابر گنگره به بهانه شرکت در جلسه دولت جمع را ترک می‌کند؟

 


ب

منبع : نسیم
کد: 300703
 
ذبیح اله
۱۳۹۴-۰۶-۲۲ ۲۱:۵۱:۴۳
آقای کوچکزاده خودت را با نمایندگان کنگره مقایسه نکن زشته برا این دو سه ماهی که به پایان کارتون مونده خودتون رو به آب و آتیش نزنین . (8956)
 
مزدک
United States
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۰۷:۴۶:۴۴
یه نفر نیست به این کوچکف بگه خفه شو (8958)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۱۳:۱۱:۴۱
خوب یا بد سوالی پرسیدن شما چرا بدتون میاد؟ (8975)
 
عبدالله
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۰۸:۱۶:۳۳
بعضی ها مثل کوچک زاده خیلی بی شعورن (8959)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۰۸:۳۰:۰۹
آقای کوچک زاده سنگ اندازی شما تا اسفند است (8961)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۰۸:۳۰:۱۲
گل سر سبد دولت دروغگوی تدبیر و امید!!!
چه اسم خنده داری خدایی
فساد و فحشاء و گرونی و دروغ و ... بیداد می کنه
بعد این آقا با اون خنده های مزخرفش ملت و مچل کرده (8962)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۰۹:۲۱:۳۷
نمایندگان مجلس هرچی زجره ازشما می کشیم چکار کردید بنزین گران کردید -قانون یارانه ها را تصویب کردید -مردم ایران خوب دارند بازی هایتان را نگاه می کنند .مملکت راکد از سال84 به این طرف این اتفقات بیشتر شون افتاده شماها چه جوری رای می آورید جواب خدا را باید بدهید تا قبر چند قدم بیشتر راه نیست. (8963)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۱۱:۵۶:۳۰
كوچك زاده !!! اسم بسيار با مسمائي براي ايشان است . (8967)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۱۲:۳۵:۱۶
آقای کوچک زاده هنوزخیلی کوچک تشریف دار ی...اسفندماه همه چی معلوم میشه...مردم بارای آگاهانه امثال شمارو از راس کار خارج میکنند....... (8970)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۱۲:۵۹:۲۱
آقای کوچک زاده ازخودت مایه بزار ازاسم متبرک مقام معظم رهبری استفاده نکن (8972)
 
حبیب
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۱۲:۵۳:۱۵
این کوچک زاده چی میگه.کسی هست ترجمه کنه.تا کی میخواد مردم را بدبخت کنه (8971)
 
داود گرجی
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۱۳:۰۲:۲۰
سلام من باید خدمت دوستان عرض کنم اقتصاد خمره رنگ رزی نیست که فورا جواب بده رکود و تورمی که الان میبینید حاصل بی انضباطی مالی و رانت های گسترده و بالال رفتن حجم نقدینگی ای هست که در دولت آقای احمدی نژاد پیش اومده (8973)
 
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۱۳:۰۴:۱۳
و شما آقای کوچک زاده شما داری با جان و مال مردم بازی میکنی چو بیشه تهی گشت از نعر شیر شغالان در آیند در آن دلیر جای امثال شما زباله دان تاریخه و نمره امثال شما از تاریخ صفرررررررررر (8974)
 
داود
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۱۳:۱۹:۳۸
بايد اونايي ك ب امثال كوچك زاده ك كم هم نيستن راي دادن برن استغفار كنن عيب از خود ما مردم هم هست به هر بي سوادي راي ميديم (8978)
 
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۱۳:۲۲:۱۷
آقای کوچک زاده
همونطور که خودت نوشتی رهبری هدف از مذاکرات برداشتن تحریمها دونسته, اما اینکه شما از قول ایشون میگی خط قرمز مذاکرات برداشتن تحریمهاست یه تحریفه و دروغ
لطفا با مردم صادق باشید, کاری که تو این چند سال نمایندگیتون نکردید
به امید روزی که از حضور افراد لایق تو مجلس سربلند باشیم نه سرافکنده (8979)
 
بنده خدا
United Kingdom
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۱۳:۵۹:۱۸
جناب کوچک زاده ببینید جوانان بیکارنددختران بی شوهر گرانی واویلا جمعیت درحال کم شدن .البته اینها راشماها درک نمیکنید چون باآنها دست بگریبان نیستیدوالبته خداوندبزرگ اجرتان راخواهددادانشاله.کدام یک ازبچه هایتان بیکاراست فریادکدام گرسنه راشنیده ایدشایدشبها کمکهایتان رادرتاریکی به جوانان بیکاروناامیدمیکنیدما خبرنداریم.اوف صداوف (8981)
 
شهروند
۱۳۹۴-۰۶-۲۳ ۱۴:۳۰:۲۰
هیچ وقت باورم نخواهد شد که امثال کوچک زاده برای منافع کشور بجنگند !! مخصوصاً در این ایام این به بنده اثبات شد برخی هیچ اعتقادی نه به منافع ملی دارند ، نه به ایران ، نه به اسلام . اگر یک هزارم این فریاد ها را در دوران احمدی نژاد زده بودند وی جرات نمی کرد انقدر خطوط قرمز های قانونی و انسانی کشور را زیر پا بگذارد تا کشور به وضعیت کنونی برسد . الحق که حیا را خورده اند و آبرو را ... (8983)