آرشيو خبر صفحه سیاسی داخلی
۲۹
امتیاز مثبت 
۱
 
Share/Save/Bookmark
همکاری فائزه با عناصر خارجی و منافقین
آخرین اخطار به هاشمی: جلوی دخترتان را بگیرید
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۰
یک نهاد مسئول از هاشمی رفسنجانی خواسته تا جلوی اقدامات فائزه گرفته شود تا مبادا در آینده از سوی فائزه آسیبی متوجه هاشمی رفسنجانی شود.
آخرین اخطار به هاشمی: جلوی دخترتان را بگیرید
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: چندی پیش یکی از نهادهای مسئول گزارشی از اقداماتی که فائزه هاشمی در گذشته انجام داده و برخی از کارهایی که در حال حاضر تو سط وی پیگیری می شود را به پدرش ارائه کرده است.

در این گزارش به ارتباط فائزه با برخی از عناصر خارجی و منافقین هم اشاره شده است.

گفته می شود پیش از اینکه این گزارش به دست هاشمی رفسنجانی برسد، تذکرات لازم، و نکات ضروری درباره این موضوع به فائزه داده شده اما او ضمن توهین به مسئولان پیگیری این گزارش، اهمیتی به تذکرات نداده است.

بعد از ارائه این گزارش، از هاشمی رفسنجانی خواسته شده است تا جلوی اقدامات فائزه گرفته شود تا مبادا در آینده از سوی فائزه آسیبی متوجه هاشمی رفسنجانی شود.

بر اساس این گزارش، فائزه هاشمی دختر اکبر هاشمی رفسنجانی یکی از موثرین در تجمعات غیرقانونی در فتنه ۸۸ بوده است که پس از آن نیز بارها با سایت های ضد نظام و معاند ارتباط گرفته و فعالیت هایی نیز در این زمینه داشته است.

د
منبع : راه دانا
کد: 301878
 
محمد
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۹:۴۲:۰۹
با این قبیل کارها اقای هاشمی محبوبتر خواهد شد. هم اندیشی خودت رو ضایع نکن (9091)
 
حسن
United States
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۱۹:۴۴:۲۵
دمش گرم عزیز دل مردم است حرف دل همه ملت. را میزند کسانی که از احمدی نژاد با. تقلب حمایت کردند باید تذکر بگیرند (9092)
 
جواد
۱۳۹۴-۰۷-۰۵ ۱۹:۲۸:۰۵
خاک تو سر خالی از مخت (9177)
 
Estonia
۱۳۹۴-۰۶-۲۹ ۲۰:۱۵:۱۱
این هم آخر هاشمی سردار سازندگی کجایی (9093)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۴:۴۹:۴۰
سدار سازندگی نه! سردار بچاپ بچاپ (9105)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۲:۵۱:۱۴
پول باباتو چاپیده ؟!!! احمدی نژاد که پول دولت و ملت و همه رو با هم چپاول کرد صدات درنیومد. (9196)
 
ی. محمدی
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۳:۰۶:۴۱
سردار سازندگی !!!!!! این عنوانی است که خانواده اش به او دادندالبته خانواده سلطنتی او!!! حیف شد ریاست جمهوری او مادام الامر نکردن چراکه درآن صورت حتما عنوان اکبرشاه می گرفت . آرزو دردل خانواده اش رسوب کرد عین بچه های پیش فعال خرابکاری میکنن. (9198)
 
ناشناس
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۷:۵۰:۱۳
کدخدا به خانواده ات برس مملکت پیش کش نکند موجی از فتنه جدید دوباره شکل بگیرد و شما اظهار بی اطلاعی کنید؟؟ (9094)
 
ابوالفضل
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۸:۲۳:۴۰
فقط خدا میتونه خاندان هاشمی را از روی کره زمین پاک کنه انشا اله (9096)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۲:۵۲:۳۹
خدمتی که هاشمی به تو و مملکتت کرده هنوز کسی نکرده . خاموش باش و دم از خدا نزن ای کافر دلواپس (9197)
 
کارگر قراردادی
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۱۱:۰۶:۲۶
هاشمی در ایران دلال پروری را رواج داد.
کارگران را به صورت برده داری ساماندهی کرد.
قانون قرارداد موقت برای کارگرانی که در شرکتهای دولتی و خصوصی به مدت طولانی بیش از بیست سال کار میکنند به صورت شلاق برده داری عمل میکند و آنها را از حقوق اقانونی دور نگه میدارد.
لعنت بر کسانی که در کاخ های وزیردربار پهلوی ساکن شدند و آن اموال را متعلق به خود دانستند و افرادی هم ساده لوح او و یارانش را باور کردند. (9219)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۰۹:۴۷:۲۱
بهانه گیری هم حدی دارد نمی دانید با چه روشی هاشمی را خراب کنید دست به بدترین بی اخلاقی زدید اما این کار شما قطعا نتیجه معکوس دارد (9098)
 
ساده لوح
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۱۱:۰۷:۴۴
شتر درخواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه... (9220)
 
سام
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۱:۳۵:۰۵
خسته نشدیدازبس به هاشمی تاختید؟ (9100)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۱:۳۹:۲۲
آيت الله هاشمى رفسنجانى. (9101)
 
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۴:۵۰:۲۴
ثقة الاسلامم با زوره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ (9106)
 
راویس
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۲:۳۵:۱۲
عزیزان نگران اشون نباشید خوب بلدن از خودشون حفاظت کنن (9102)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۵:۱۲:۱۸
عامل اصلی تمام بدبختی ها خود هاشمی بوده حالا دارید قدیس درست میکنید؟؟ تا دیروز دوزد و... بود حالا پیامبر؟؟
متاسفم برای این نوع افراد، اگه کس دیگری جای دختر این بود
فقط اخطار میدادین یا تیکه تیکه اش میکردین؟چرا با فرزندان این خدایان زمین که فقط تو کشور ما هستند خیلی راحت و ریلکس برخورد میشه؟؟ من خانواده شهید حق ندارم صحبت کنم بعد اینا هرکاری که دوست دارند انجام میدن (9107)
 
عمار
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۵:۳۲:۰۰
مرگ بر منافقینی که از هاشمی حمایت میکنند حتما ازش بهتون میرسه (9109)
 
ابی
Romania
۱۳۹۴-۰۶-۳۰ ۱۹:۱۶:۰۲
آقاجون ولش کنيد اين فسيل زنده رو اين خاندان فاسد ازبس مارخوردن ....... (9116)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۳ ۰۷:۳۳:۰۲
هاشمی دو با ایران زمین را از دست اهریمن و کج فهمی های نیروهای خودی نجات داد و راه نجات را به سوی مردم گشود یک بار که باعث بانی اتمام جنگ تحمیلی شد و یک بار دیگه هم باعث بانی پایان داستان هسته ای و برجام شد
هر چی هم تبلیغ بر علیه اون شود این دو کار مهم کرد (9132)
 
یه بنده خدا
۱۳۹۴-۰۷-۰۴ ۰۱:۵۳:۱۳
آره درسته .یه بارم میخواست دودستی نظام رو تحویل بده ولی نشد...خخخخخخخخخخخخ (9143)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۴ ۱۳:۱۰:۱۴
آقا این نهادی که تذکر داده کی بوده ؟ این خیلی مهمه . اگه خلافی دیده باید برخورد کنه نه تذکر بده وگرنه منم میتونم به همه تهمت بزنم. (9159)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۴ ۱۶:۳۳:۳۶
اونیکه تو این وسط باید تاوان پس بده همین ملته بدبخت و فلک زده است . این آقایون چه این وری چه اون وری فعلا برخر مراد سوارن و ........ (9166)
 
۱۳۹۴-۰۷-۰۵ ۱۰:۳۹:۲۶
هاشمی تو قلب مردمه هرچی دوست دارین بگین (9173)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۷-۰۷ ۱۱:۱۶:۲۱
با سلام ، آقای هاشمی اگر به توصیه های مقام معظم رهبری توجه می کردید و کمی هم مراقب فرزندانتان بودید امروز هر سخن شما به اندازه طلا ارزش داشت اما............ در ضمن آقایانی که دم از دوست داشتن آقای هاشمی می زنند ، دوشت داشتن اگر با ملاک و معیار منطقی نباشد به هیچ دردی نمی خورد بیخودی وقت زیبایتان را برای این آقا هدر ندهید . زیرا خودش هم فهمیده چه خطایی را مرتکب شده است . (9194)
 
ای ول...
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۱۱:۱۳:۵۵
دمت گرم.... (9223)
 
شیر آذربایجان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۷-۰۸ ۱۵:۱۹:۴۹
هاشمی هر کی هر چی میخواد بگه بگه همیشه در قلب آذری ها هستی (9228)
 
بی نام
۱۳۹۴-۰۷-۱۰ ۱۸:۳۶:۴۶
فکرخودت باش (9272)