آرشيو خبر صفحه سیاسی داخلی
۱۵
امتیاز مثبت 
۰
 
Share/Save/Bookmark
توهین ظریف به ملت ایران درنیویورک
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۶
عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه وقتی مقام معظم رهبری آمریکا را شیطان بزرگ می‌نامد، چگونه وزیر خارجه با اوباما دست می‌دهد، گفت: ظریف با دست دادن به اوباما به شعور سیاسی مردم توهین کرد.
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی:احمد چلداوی عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو بافارس در واکنش به دست دادن ظریف به اوباما، اظهار داشت: اینکه این دست دادن اتفاقی باشد و خلاف رف دیپلماتیک اتفاق افتاده باشد، بسیار بعید است. ما از آقایان می‌خواهیم خلاف واقع را به مردم نگویند.

وی افزود: وقتی دست دادن ظریف با اوباما اتفاقی صورت می‌گیرد، از کجا معلوم فردا روحانی و اوباما با هم اتفاقی دیدار نکنند!

این استاد دانشگاه با بیان اینکه ظریف باید بخاطر این اقدامش از مردم عذرخواهی کند، گفت: اینکه این دیدار را اتفاقی عنوان می‌کنند توهین به شعور سیاسی ملت است. ظریف باید اعلام کند که علاقه‌ای به این دیدار نداشته است.

چلداوی در پایان با بیان اینکه آقایان برجام را آغازی برای قبح شکنی رابطه با آمریکا می‌دانند، گفت: ظریف با دست دادن به اوباما به ملت توهین کرد. ما از مجلس می‌خواهیم دراین خصوص اقدامات قانونی لازم را انجام دهد.

ش
کد: 303139
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۰ ۱۴:۱۸:۰۶
بابا خودتون كه نوشتيد ايشون توى يك دانشگاه فنى و مهندسى جزء هيئت علمى است نه توى يك دانشگاه علوم سياسى. بهشون بگين توى موضوعى كه تخصص نداريد نظر ندهيد لطفا استااااااااااااد!! (9264)
 
محمد
Spain
۱۳۹۴-۰۷-۱۰ ۱۵:۲۲:۵۲
این اقای به اصطلاح استاد خودشان بهتر از هر کسی میدونه داره اسمون و ریسمون بهم میبافه. توهین به ملت وقتی اتفاق می افته که عده ای که در اقلیت کامل قرار دارند در مقابل رای اکثریت مردم دست به کارهای کثیف می زنند تا به منافع حزبی و شخصیشان برسند و هزینه ای که پرداخت می شود مهم نیست . حتی به قیمت از دست رفتن اعتقادات مردم و ورشکستگی کشور و شیوع فقر و بدختی و فساد و فحشا و دزدی (9267)
 
اا.د
۱۳۹۴-۰۷-۱۰ ۱۸:۲۱:۵۷
همین استاد دانشگاه بودنش ما را کشته (9271)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۷-۱۰ ۱۹:۰۴:۴۶
استاد عزیز به فرض اینکه قصدأ دست داده. خیلی خوب کرده. به تو چه ربطی داره. تو برو جزوه سنوات قبل رو پنس کن یهو باد از پنجره کلاس برگه هاشو نبره (9273)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۰ ۱۹:۳۰:۰۴
حتما باید عذر خواهی کنه (9275)
 
ممم
۱۳۹۴-۰۷-۱۰ ۲۰:۵۹:۱۵
ملت نیازی به عذر خواهی ندارند به جای ملت تصمیم نگیرید (9276)
 
مسلمانم قبله ام یک گل سرخ
۱۳۹۴-۰۷-۱۰ ۲۲:۳۳:۴۰
قرآن در انعام آیه 6 می فرماید حتی به بت ها دشنام ندهید حالا ما سال ها است به زمین و زمان مرگ می گوییم مطمئن باش هیچ مرگ گویی نجات دهنده نیست و آن کس که دیگران را شیطان می داند خودش.......... (9278)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۰ ۲۳:۱۰:۴۶
!!!
شما هستین که به شعور ملت توهین می کنید. (9280)
 
م
۱۳۹۴-۰۷-۱۰ ۲۳:۱۴:۳۶
برو بابا (9281)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۰ ۲۳:۵۴:۴۳
تو دیگه کی هستی؟؟؟ (9282)
 
سعید
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۰۰:۱۴:۱۵
آقای استاد دانشگاه !! خودتو جلوی دانشجویان با این سخنان کوچک نکن. ناسلامتی شما استاد یه عده دانشجو هستی که به اونا علم می آموزی. سعی کن بفهمی که عمده مردم چگونه این برداشت رو از دست دادن دارن. (9283)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۰۰:۲۱:۰۰
چه ربطی داره؟ همین کارها رو کردید که عربستان برای ما شاخ شده!! اگه به شعور مردم اهمیت میدین جلوگیری از فساد مالی کشور بشه یا جلو خودروسازان داخلی بگیرید که به جان و مال مردم رحم نمی کنند (9284)
 
Romania
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۰۰:۴۲:۵۸
متاسفم برای این جامعه علمی،چقدر کوتاه نگرند (9285)
 
رضا
United States
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۰۰:۴۳:۵۴
هرچه زور بزنید اصلاح طلبان بازی را برده اند (9286)
 
۱۳۹۴-۰۷-۱۱ ۰۱:۱۱:۵۵
جمع کنید این چرندیات رو (9287)